Hoi!
Via mijn sportclub heb ik een vrouw leren kennen. ze was namelijk een tijdje onze invaltrainer en ik had altijd het appcontact met haar om teamdingen te regelen. maar nu is onze oude trainer weer terug maar ik app nog veel met haar en spreek ook elke 2 weken ongeveer wel een keer af met haar. we doen dan echt van alles. iets bakken, film kijken, samen hardlopen, enz.
4 dagen geleden was ik savonds even naar haar toe geweest thuis en toen hebben we een film gekeken en gewoon gepraat een beetje. en toen hadden we een beetje op een grappende manier over seksuele dingen gepraat. ik vond dat best spannend maar wel leuk haha. zij vond dat blijkbaar ook want toen ik weer thuis was hebben we verder nog geappt met elkaar en we hebben allebei verteld/toegegeven dat we elkaar we echt heel leuk vinden… dat voelt best wel apart als iemand anders dat zo over jou voelt blijkbaar maar wel fijn.
maargoed waar het op neerkomt is dat we hebben afgesproken om de volgende keer samen een beetje seksuele dingen te gaan ontdekken/proberen. gewoon rustig aan wat we allebei chill vinden om te doen. en zondag hebben we afgesproken dus. alleen vind ik het nu best wel spannend. wat ook wel logisch is want het is voor mij de eerste keer dat ik zoiets ga doen. en zoals je aan de titel ziet is ze wel een stuk ouder dan ik namelijk 34. en ik ben 17. dat maakt het misschien ook wel een beetje enger. maar ik vind het eerlijk gezegd wel echt heeel geil om zoiets een keer te doen met haar want het is srs echt een knappe vrouw naar mijn mening. alleen ik weet dus totaal niet hoe alles moet enzo.
wat vinden jullie van het verschil? (het is btw niet illegaal ofzo omdat ik nog geen 18 ben. vanaf 16 mag dat als je allebei duidelijk instemt)
wat kunnen we het beste doen de eerste keer?
verder nog tips voor mij?
groetjes Thimoooo :)