Leeftijd seks

  • 29 June 2020
  • 4 reacties
  • 391 Bekeken

Badge

ik heb een vraag. Ik ben 12 en zou heeeeeel graag seks willen, alleen weet ik niet met wie en of het wel mag.. Wanneer zijn jullie ontmaagd? Of je vriendin gevingerd of je vriend afgetrokken? op welke leeftijd?


4 reacties

Ik ben zelf nog niet ontmaagd, ben 14. Ik vind 12 nog best jong, ik zou minimaal 14 zijn. Als je het toch super graag wilt, kan je het beste een vriendin hebben. Op jou leeftijd zijn meiden nog best verlegen over relaties af en toe, dus het is een hele kleine kans dat je uitiendelijk je doel bereikt. Ik zou het ff afwachten.

Badge

Hii ik ben 14 en ontmaagd en ik had het zelfde als je nog een paar jaar wacht anders krijg je er nog spijt van kusjes van mij xx

 

 

Heyhoi,

ik ben 14 maar ik ben nog niet ontmaagd. Ik ben er nog niet aan toe. Ik weet wel dat er niet echt een leeftijd is om de eerste keer seks te hebben. Als jij en je partner er klaar voor zijn en jullie hebben er zin in moet je gewoon de stap zetten. Zorg wel dat je het veilig doet! Dat is voor jou, maar ook voor je vriendin erg belangrijk. Succes!

Groetjes soyeonx.

Badge

Hoi hoi,

ik ben 15 en al wel ontmaagd. Ik heb het gedaan met een random jongen toen ik 12 was. Alleen omdat ik hem niet ken zit ik hier nu met een baby. DOE HET VEILIG!!!!!!! Anders kom je misschien met hetzelfde probleem. Maar je moet vooral seks hebben als je er klaar voor bent. (Het is wel heel erg lekker hoor).

Reageer