Leeftijd ontmaagding

  • 8 March 2016
  • 32 reacties
  • 39752 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik kan er niet echt tegen. Ik dwarrel rond op dit forum en kijk op gebruikersprofielen en zie mensen die jonger zijn dan dat ik ben, al ontmaagd zijn! Het is hun goed recht, en ik weet dat dit onderwerp niet echt mijn klavertje vier is, maar ik voel me er niet lekker over... Van de maagden onder ons; ervaren jullie hetzelfde gevoel?

M.v.g. Lol

32 reacties

Bijna 13 en maagd
Ik was toen 15 en half jaar en bijna ontmaagd geworden. Ik was op mijn kamer en een meisje van de supermarkt 17 jaar waar ze kassiere ben is gek op mij. We zouden gamen maar had niet gedacht dat ze spontaan sex wou. We lagen naakt te vrijen en ze zei ik wil je grote lekkere pik in me voelen. Ik zei slik je de pil nu.. ze zei nee. Ik zei SHIT.. Ik had geen condooms bij me. Ze zei ik ben bang zwanger van je te worden zit in mijn vruchtbare periode.
Ik deed iets heel dom was ontzettend geil. Ik wil het nu doen en duwde haar benen wijd uit elkaar . Ik lag boven haar en mijn eikel drukte tegen haar vagina. Ze huilde doe het niet ik wil geen baby. Opeens voelde ik een ontzettende pijn ze kneep hard met haar hand in mijn balzak dat ik sterretjes zag. Ze duwde me weg , sloeg me in het gezicht en zei klootzak je denkt alleen aan je lul. Op school ging toen de roddels die ze expres verspreid dat meisjes moeten oppassen voor me ben een verkrachter of sex beest. Zo'n spijt ervan..
hi, ik ben jonge van 20 en nog maagd.
ik voel niet dat er een druk is, maar begin nu wel een gemis te voelen over relaties. (nooit 1 gehad)\
Maar naar een prostitutie gaan lijk me vreemd, ik wil het mee maken in een relatie.

gr een gamer/nerd
Iedereen beslist zelf wanneer hij/zij ontmaagd wilt worden
ik ben ontmaagd op mn 11e
Hahaha dat is wel echt raar op zo'n leeftijd
Ik ben nu 16 en heb enigsinds hetzelfde gevoel, ik voel de druk soms wel soms niet, maar ik probeer mijzelf eraan te herinneren dat het ook een deel van de puberteit is en dat het niet erg is. Ik hoop dat de mensen hier nog wat aan hebben ookal is het al 2 jaar geleden 😝.

Veel succes!

Reageer