Skip to main content
Vraag

Latex Kleding

• March 24, 2026
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil latex gaan kopen maar ik heb zegmaar ouders waar ik dat niet aan wil vertellen omdat dat akward is
 en ik heb wel een vriend waar ik het kan laten bezorgen alleen mijn ouders checken mijn bankrekening en wanneer kan ik dat dan dragen als mijn ouders het niet weten.
En waar/hoe kan ik het uitwassen zonder dat mijn ouders het weten.

Alvast bedankt

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 26, 2026

Hoi

ik snap je probleem heb zelf ook eens overwogen om iets te kopen maar nooit echt gedaan. Er zijn veel topics over iets bestellen. Dus zoek daar ook ff op.
Ik zal het voor je op een rijtje zetten:

1. Koop met contant geld bij een supermarkt of iets ene cadeau kaart en zet het bedrag van wat je nodig hebt erop. Dus neem ook zoveel contant geld mee wat je op de cadeau kaart wilt zetten.
  2. Bestel met die cadeau kaart wat je wil kopen.
  3. Laat het bezorgen bij een afhaalpunt dat kun je aangeven bij het bestellen (of bij die vriend, maar als je wil dat hij het niet weet kan dit ook)
  4. Haal het op als je een keer alleen thuis bent of als je zeker weet dat je het ongezien binnen kan krijgen.
  5. De doos of waar het inzit gooi je gewoon weg dan doe je het een beetje onder het andere afval in een container, beter niet in een prullenbak in huis.
  6. Klaar!

Je kan het altijd dragen als je alleen thuis bent!

Als je het wilt uitwassen moet je denk ik het een keer doen als je langer thuis bent. Doe dan een korter programma. Of je wast het met de hand natuurlijk. Je moet het even voor jezelf uitschrijven of bedenken hoe je het gaat doen, zodat je weet wat handig is.

Hopelijk heb je er wat aan!?

Groetjesss

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 1, 2026

Dankjewel voor de reactie, hier heb ik zeker wat aan.

Tyy