Skip to main content
Vraag

late puberteit

• September 1, 2025
  • 5 reacties
  • 193 Bekeken

Hey hoi 

ik ben 15 jaar en ik heb denk ik late puberteit mijn penis is erg klein en heb nog geen schaamhaar en ook nog nooit sperma gehad tijdens het aftrekken ik ben zelf ook erg klein tegen over mijn vrienden ik ben er erg onzeker over en ik vraag me elke dag ook meer af of die wel goed gaat komen.

gr anoniem

5 reacties

• September 2, 2025

Hallo ​@Annnnnnoniemmmmmmmmmmmmmmm 

Ik had juist het omgekeerde ik kwam rond mijn 10de al in de puberteit, ook niet altijd leuk, vaak wel.
Maar ik ken wel 5 jongens die rond hun 16de in de puberteit raakte.
Ik wil dus zeggen dat het niet altijd even leuk is om de kleinste te zijn maar ook jij kom in de puberteit en dan kan het snel gaan hoor. twee van die jongens gingen van 1meter60 naar 1meter85 in een paar maanden. 
Komt wel goed dus ook voor jou!

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 2, 2025

Hoi, nee hoor dat verschilt per persoon. Wat misschien wel helpt om je onzekerheden te verminderen is door met je vrienden of je ouders even een gesprekje aan te gaan dan je met dit probleem zit. Is dood normaal je hoeft je daarvoor ook niet voor te schamen. Gr 

• September 2, 2025

@Annnnnnoniemmmmmmmmmmmmmmm 

Dat kun je misschien beter aan je huisarts vragen. Maar misschien ook aan je ouders want het zit misschien in de genen.  Bij onze huisartsenpraktijk werken we met een portaal, jullie misschien ook dan zou je het ook via het portaal kunnen vragen als je het zo niet durft te vragen

• September 2, 2025

Ik denk niet dat een jongen in een paar maanden 25 cm groeit..

• September 3, 2025

Niet letterlijk 2 maanden. het was een half jaar of iets langer, maar het ging snel.