Vraag

last van schaamhaar

  • 24 December 2019
  • 7 reacties
  • 210 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb denk ik best veel last van mijn schaamhaar maar ik ben bang dat het niet mag van mijn moeder of dat ik te jong ben om het aftescheren (ik ben 15) want een jaartje gelden had ik het gevraagd en toen zij ze nee 

 

Help wat moet ik doen het kan niet stiekem want we zien elkaar bijna elke dag naakt want de badkamer is gewoon open

 

Groetjes


7 reacties

Je bepaalt toch zelf wat je wilt doen.

ik heb dan nog geen schaamhaar maar als ik het krijg scheer ik het ook weg hoor

beetje raar van je moeder hoor!

Je moeder heeft groot gelijk! Hoe vroeger je het scheert, hoe sneller en erger het terug komt!! Ik zou nog even wachten.

Heel raar dat ze dat zegt

 

als je er last van hebt gewoon afscheren daar kan je niet "te jong" voor zijn. Bij sommige jongens groeit dat gewoon eerder en sneller. Zal Je misschien kunnen op meten hoelang een paar haren zijn. Zo kunnen wij als reaguurders vergelijken en zeggen hoe het bij ons zit.

 

Voor het zelfde geld heb je weinig maar denk je dat het veel is

Hallo Pearl :)

Je kan het met je moeder erover hebben dat je echt last hebt van je schaamhaar en dat je wilt dat het eraf gaat en als ze '’'nee'’ zegt kun je het gewoon stiekem doen toch als ze bijvoorbeeld nog ligt te slapen, dan moet je wel alle haren opruimen en daarna zeggen dat je liever niet meer wilt dat ze je naakt ziet aangezien jou privacy.

-Dr8gon99

Heel raar dat ze dat zegt

 

als je er last van hebt gewoon afscheren daar kan je niet "te jong" voor zijn. Bij sommige jongens groeit dat gewoon eerder en sneller. Zal Je misschien kunnen op meten hoelang een paar haren zijn. Zo kunnen wij als reaguurders vergelijken en zeggen hoe het bij ons zit.

 

Voor het zelfde geld heb je weinig maar denk je dat het veel is

Haha ben een meisje moest ik er mischien bij vermelden sorry

Ja ik ga denk ik vandaag met mijn moeder er over praten hopelijk mag het bedankt voor jullie reacties 

Een hele andere vraag hoe verander je je naam van je account?

Reageer