Beantwoord

Last van penis

  • 31 March 2019
  • 3 reacties
  • 662 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dag allen, Wiksxo hier.
Ondanks dat het een anoniem forum is voelt het zelfs hier nogal ongemakkelijk om te zeggen voor mij...

maar ik heb nogal last van een stinkende penis. Niet eens een heel sterke geur en ook geen smegma of schimmelinfectie of iets. Maar een lichte visachtige geur die zelfs vlak na het wassen met lauw warm water niet weg is als ik mijn vinger langs het gebied onder mijn eikel haal en daar dan aan ruik...
Dit wassen doe ik zeker 1x per dag en ben ook best hygienisch. Verder heb ik ook nog last van een pareketting onder mijn eikel (pearly penile papules) om precies te zijn). Heb al van meerdere meisjes waarmee ik geslachtsgemeenschap heb gehad gehoord dat het niet stoort maar het voelt toch kut.

Ik ben een jongen van 17 jaar, relatief laat in de puberteit (bijvoorbeeld een maar heel lichte buiksnor nog) en vraag me af of dit ergens mee te verhelpen valt of vanzelf overgaat of dat ik het juist aan mn pa moet vragen?!?! Kortom HELP?

Greets Wiks
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 April 2019, 08:26

Bekijk origineel

3 reacties

Hey, Wiks,

Ik denk dat het normaal is dat dat stinkt, want mijn penis stinkt ook.

Groetjes,
Geen_Naam
Hi Wiksxo

Heb je naast de geur last bij bv. het plassen, of heb je soms jeuk? Een onaangename geur kan een teken zijn dat er wat aan de hand is.

Advies vragen aan je vader is nooit verkeerd. Misschien weet hij er wel raad mee. De huisarts zou je ook kunnen helpen. Het kan dat de geur een onschuldige oorzaak heeft, maar wie weet bestaat er een middeltje om wat frisser te ruiken.

Groetjes
Kenshin
Nooit last van pijn of jeuk of iets in die trend. De geur valt me ook niet op tijdens het plassen. Alleen echt als ik er specifiek aan ruik of er met mijn vinger langs ga en daar dan aan ruik.

Het is meer dat als een meisje hem in dr mond heeft het misschien nogal kan stinken en daar schaam ik me een beetje voor. Zal het is aan mn pa vragen

gr. Wiks

Reageer