Beantwoord

Last van grote bos schaamhaar

  • 23 January 2020
  • 2 reacties
  • 2779 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb veel schaamhaar rond me anus en ik krijg het maar niet weg met scheren of iets anders. Ik schiet altijd uit en heb dan wondjes bij mijn kontje. Mijn vriend vind dit erg vervelend want er zit vaak poep aan zijn lul door de tarrel rond me anus. Ik kan er echt niks aan doen maar weet iemand hoe ik het goed scheer of weghaal ik heb erg last van de tarrel. De tarrel doet ook pijn aan zijn lul omdat het erg hard is en schuurt. tijdens het kontvingeren is het ook heel vies want allemaal poep aan mijn vingers. hoe haal ik het weg.

Alvasdt bedankt Anton [de kontridder]

SOS HELP

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 January 2020, 17:40

Bekijk origineel

2 reacties

ik heb ook al 2 jaar last van dikke tarrels. Mijn vriendje vind dit ook erg vervelend. Hij moest zelfs een keer overgeven. :disappointed:  hopeleik heeft iemand een oplossing want het gaat maar niet weg. Fijn dat ik niet de enige ben.

Hi Anton.1312,

 

tarrels zijn gedroogde stukjes poep die achtergebleven zijn in je konthaar in je bilspleet.

 

Dat kun je makkelijk oplossen door je kont beter af te vegen en je daar regelmatig goed te wassen. Onder de douche bijvoorbeeld. Het heeft dus echt met persoonlijke hygiëne te maken.

 

Als het scheren van je konthaar niet lukt, kun je je konthaar misschien verwijderen met ontharingscrème of -schuim. Nadat je goed de gebruiksaanwijzing hebt gelezen, kun je eerst het product op een klein 'proefplekje’ aanbrengen om het te testen. Gaat dat 'proefstukje’ naar wens, dus geen irritatie en dergelijke, dan kun je de rest ook proberen. Houdt je wel aan de opgegeven tijd tussen aanbrengen en verwijderen van het ontharingsproduct.

 

Ik heb er zelf geen ervaring mee in m'n bilspleet, want ik heb daar zelf geen haar.

 

Mijn vriend vind dit erg vervelend want er zit vaak poep aan zijn lul door de tarrel rond me anus. 

... tijdens het kontvingeren is het ook heel vies want allemaal poep aan mijn vingers.

 

Een tarrel is als je van gedroogde poep spreekt, dus het lijkt me sterk dat die dan genoemde klachten geeft. Ik zou dus beter op je hygiëne letten.

 

Verder kun je eens op onderstaande site kijken naar wat je allemaal kunt doen om je goed/beter voor te bereiden op seks met een andere jongen:

https://mantotman.nl/nl/alles-over-mannenseks/seks-de-praktijk/voorbereiding-op-seks

 

Hier staat o.a. info over anaal spoelen, frisse mond, scheren, nagels knippen. Hier staan ook de voor- en nadelen (risico's) genoemd van al die dingen.

Het gebruik van een condoom kan helpen bij het voorkomen van een aantal dingen zoals je genoemd hebt in dit topic. Het helpt ook bij het voorkomen van SOA's.

 

Succes ermee.

 

Groetjes,

M&M's

Reageer