Hallo ik heb bruin haar en bruine ogen ben 1m75 weet 63 kg ben beetje gespierd en heb een lul van +-16cm en dikte van 3 vingers ik kan 25-40 minuten volhouden en spuit best veel mijn ballen zijn best klein en heb wel wat schaamhaar maar scheer soms. Ik heb geen ervaring met sex
Cupmaat 65E
Leeftijd 16
Geslacht Meisje
Penis lengte? -
Cijfer op 10 op uiterlijk 8/10
Vind je me knap Kan ik moeilijk opmaken uit tekst of iemand knap is, maar ik schat in dat je wel mooi bent
Sex
Hoeveel op 10 is men lul ? kan ik pas bepalen als ik hem zie, maar is wel goede lengte en breedte dus 8/10
Hoelang is jouw ideale penis tussen de 12 en 20 cm
Is het erg als een penis een beetje scheef staat nee totaal niet, soms kan het er zelfs voor zorgen dat het net een goed stukje raakt tijdens sex
Is de grootte van de balzaal belangrijk ik vind van niet
Wat vind je van schaamhaar voordat ik ooit met een jongen was geweest boeide het me best erg, maar inmiddels maakt het me echt niks meer uit
Kan ik lang genoeg volhouden? ja, ruim
Is het erg als ik geen ervaring heb is dat een afknapper nee, dat is geen afknapper als je wel een beetje je best doet. Doe bijvoorbeeld online al wat onderzoek en informeer bij vrienden, maar voor alles een eerste keer dus is ook niet erg als het niet goed gaat, maar zie het wel als een leerpunt.
Wat moet een jongen doen tijdens sex ligt eraan welke positie jullie innemen en wie de leiding heeft.
Waar moet iemand klaarkomen in een condoom, in iemand, in iemands mond, over iemands gezicht, over iemands borstel of buik, over iemands rug of billen.
Favo positie doggy voor het gevoel, maar minisionaris voor het verbonden gevoel met mn partner
Is mijn lul langer dan jouw vriendje zijne Nee, gelijk
Maakt lengte uit Het maakt niet veel uit, want het meeste is gewoon goed, alleen moet je uitkijken als je een hele grote hebt, want kan soms oncomfortabel zijn voor het meisje
Hvl cm is te klein weet ik niet echt, want als iemand een kleinere heeft, maar betere skills zou ik toch kiezen voor de kleinere
Wat zou je doen als je vriendje een kleine heeft niks anders dan normaal
Ben je al vreemdgegaan wrm nee
Ben je loyaal ? als de jongen dat verdiend
Kan je goed pijpen volgens mijn vriend wel, maar ik denk dat ik nog kan verbeteren
Kreun je zoja wrm? (Voelt het goed of omdat het geil is) ja, want het voelt goed en ik kan het moeilijk tegen houden
Hoe ziet jouw ideale jongen eruit zoals mijn vriend
Sex fantasie dat mn vriend heel dominant is
Heb je al sex gehad ja
Hoe voelde het fijn, maar ook best heftig, maar wel leuk en aftercare is ook leuk
Hoelang was zijn penis even lang als de jouwe
Zou je ooit zonder je vriendje sex hebben dus met iemand anders wrm ik wil het wel een keer doen om er bijvoorbeeld van te leren
Als je geil bent zou je het risico nemen op vreemdgaan nee, want dan zou ik mezelf helpen of naar mijn vriend gaan
Hoe ziet voor jou de perfecte sex eruit weet ik niet echt
Als ik je vriendje was zou je blij zijn met het uiterlijk (Dus ook penis) nee, want jij bent niet mijn vriendje
Zou Je liever hebben da ik een langere had nee
Wil je dat je vriendje later een grote of een kleine heeft zoals ie nu is
Hoe masturbeer je met behulp van een sextoy of met mn vingers
Squirt je soms
Hoe vaak masturbeer je per dag of per week 2x per week
Heb je een speeltje zoja wat vibrator
Als je een dildo hebt hoelang is die -
Vind je dat klein of groot -
Hoe zie je eruit ik ben een meisje van ongeveer 160 cm, ik heb bruin, lang haar en groen/bruine ogen. Ik heb sproeten. Ik ben redelijk dun, met gemiddelde borsten en een beetje dikke billen.
Ben je vaak geil ligt aan de periode in de menstruatie cyclus
Dank je voor je tijd nog vragen? Hebben mijn antwoorden je geholpen?