Hallo ik heb bruin haar en bruine ogen ben 1m75 weet 63 kg ben beetje gespierd en heb een lul van +-16cm en dikte van 3 vingers ik kan 25-40 minuten volhouden en spuit best veel mijn ballen zijn best klein en heb wel wat schaamhaar maar scheer soms. Ik heb geen ervaring met sex
Cupmaat 65E
Leeftijd 16
Geslacht Meisje
Penis lengte? -
Cijfer op 10 op uiterlijk 8/10
Vind je me knap Kan ik moeilijk opmaken uit tekst of iemand knap is, maar ik schat in dat je wel mooi bent
Sex
Hoeveel op 10 is men lul ? kan ik pas bepalen als ik hem zie, maar is wel goede lengte en breedte dus 8/10
Hoelang is jouw ideale penis tussen de 12 en 20 cm
Is het erg als een penis een beetje scheef staat nee totaal niet, soms kan het er zelfs voor zorgen dat het net een goed stukje raakt tijdens sex
Is de grootte van de balzaal belangrijk ik vind van niet
Wat vind je van schaamhaar voordat ik ooit met een jongen was geweest boeide het me best erg, maar inmiddels maakt het me echt niks meer uit
Kan ik lang genoeg volhouden? ja, ruim
Is het erg als ik geen ervaring heb is dat een afknapper nee, dat is geen afknapper als je wel een beetje je best doet. Doe bijvoorbeeld online al wat onderzoek en informeer bij vrienden, maar voor alles een eerste keer dus is ook niet erg als het niet goed gaat, maar zie het wel als een leerpunt.
Wat moet een jongen doen tijdens sex ligt eraan welke positie jullie innemen en wie de leiding heeft.
Waar moet iemand klaarkomen in een condoom, in iemand, in iemands mond, over iemands gezicht, over iemands borstel of buik, over iemands rug of billen.
Favo positie doggy voor het gevoel, maar minisionaris voor het verbonden gevoel met mn partner
Is mijn lul langer dan jouw vriendje zijne Nee, gelijk
Maakt lengte uit Het maakt niet veel uit, want het meeste is gewoon goed, alleen moet je uitkijken als je een hele grote hebt, want kan soms oncomfortabel zijn voor het meisje