Skip to main content
Vraag

Kussen na pijpen

• May 25, 2025
  • 8 reacties
  • 1607 Bekeken

Diana
Forum|alt.badge.img+13

Hoi, blijkbaar willen veel jongens niet kussen na het pijpen.  Wil je vriendje het?  Wil jij het?

8 reacties

• May 25, 2025

Ja mijn vriendje wel maar niet als mn mond nog vol zit met zijn spul, maar wel daarna

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 28, 2025

mijn vriend vind het juist heel leuk om me te zoenen als m net heb gepijpt, als een soort beloning. ik slik het eert wel altijd door voordat ik m zoen

Forum|alt.badge.img+3

Mij lijkt het juist heerlijk om te zoenen met een meid die mij zojuist zou hebben gepijpd

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • May 29, 2025

Mijn vriendje vindt het leuk om tijdens het pijpen te kussen, zodat hij zijn eigen piemel proeft.

Ook na zijn orgasme vindt hij kussen fijn, ook met zijn zaad nog in mijn mond.  Het zou toch vreemd zijn als hij zijn sperma zelf vies vindt en wel van mij verwacht dat ik het in mijn mond neem.  Eerlijk zullen we alles delen.

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • May 29, 2025

Ik spuug t wel s over in zijn mond en dan zeg ik dat ie moet slikken en dan slikt ie het🤷🏼‍♀️ maar m’n ex bijv vond het wel heel vies en wou dat ik eerst water dronk om t weg te spoelen.  Maar zoals je al zegt is t idd een beetje raar als hij verwacht dat je t slikt en t zelf niet wilt proeven ;) 

xx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 30, 2025

Ik wel hoor, we denken er niet heel erg bij na. Het meeste heeft mijn vriendin denk ik al wel doorgeslikt maar het maakt mij niet uit. Net als haar vocht in mijn mond komt zal het vast wel in elkaars mond komen. We geven ons heerlijk over aan elkaar en zoals zij altijd zegt " het is van jou dus vind ik het lekker" en dat is wederzijds. Precies wat ​@Diana  zegt, we zijn niet vies van elkaar en onszelf op het gebied van sperma of vocht. Als ik haar zie en voel genieten ben ik eigenlijk niet aan het nadenken verder.  Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 28, 2025

Ik wil liever niet gelijk nadat ik in haar mond ben gekomen zoenen, lijkt me niet zo lekker. En ja het klopt dat zij wel mijn sperma proeft maar dat wil ze zelf, ik kan hem er ook uithalen voordat ik kom maar dat wil ze niet.

Tijdens kan wel, dat is minder erg imo. Gelijk erns dus liever niet maar na een tijdje geen probleem, als ik maar gewoon niet (te veel) sperma in mn mond krijg vind ik t prima🙏🏼😭

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 11, 2025

heerlijk zaad kus van vriendin  we doen het vaak