Skip to main content

Ik heb een soort seks gehad.

Hij gleed heel vaak met zijn lul over mijn gleuf, maar is nooit klaargekomen of iets dergelijks. Het was twee dagen in een rij, niet klaargekomen, maar ik ben wel bang dat Pre-Cum misschien erop is gekomen.  Kun je op die manier zwanger raken? Ik wil graag de pil halen voor de zekerheid, maar ik weet niet waar en ik heb mijn ouder niks verteld (dat kan ik echt niet). Ik weet dat kruidvat ze heeft maar waar kom ik onopgemerkt aan 20 euro? Ik zie de gast niet meer, hem kan ik het ook niet vragen.

Je kan zo wel zwanger raken, en als je niet wil dat je ouders het merken niet pinnen maar contant, dat kunnen e niet zien. of vraag het aan een vriendin en betaal het later terug.  maar ga aan de pil, gebruik condoom of morning after pil maar ook dat niet onveilig doen. je wilt geen tienermoeder worden. xx


Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon.

Nee, daar kun je niet zwanger door raken


Ja dat kan wel @Jtbr 


Volgens mij is er een kleine kans op zwangerschap 


Heyy,

De kans is heel klein, maar ja je kan wel zwanger worden van voorvocht van een jongen want ook voorvocht bevat al wat sperma. Denk zelf niet dat je je gelijk zorgen hoeft te maken, maar je kan altijd voor de zekerheid een morning afterpil kopen.  Als je wilt dat je ouders er niet achter komen kan je met contact geld betalen of je vraagt een vriendin of die je wilt helpen.

Liefs, ItsJustMe <3


Je kan inderdaad wel zwanger raken, in voorvocht kan een klein beetje sperma in zitten. Ik zou inderdaad even de morning after pil halen en dan met contant geld betalen als je ouders het niet willen zien

Groetjes mij @Anoniemxv 


Er zijn mannen en jongens als ze landurig top geil en opgewonden zijn.. dat er wat ook beetje zaad  een paar druppels met voorvocht kan mengen. Er kan zo een klein straaltje sperma eruit  vloeien  zonder dat je het doorhebt je hebt namelijk geen orgasme  ervaren.

 


Reageer