Vraag

kun je je prostaat ook van buiten stimuleren of masseren

  • 28 August 2020
  • 8 reacties
  • 6020 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik durf niet met m’n vingers in m’n kont te gaan maar ik wil weleens weten hoe het voelt. Kun je ook van buiten je prostaat masseren?


8 reacties

Badge

ja je kan ook een kleins lolly staafje ofzo in je plasbuis steken dat is ook echt aan te raden ;)

 

ja je kan ook een kleins lolly staafje ofzo in je plasbuis steken dat is ook echt aan te raden ;)

 

@Gio123 in je plasbuis?! Lijkt me niet echt gezond hoor…

@Thom53 of het kan, weet ik niet, ik vermoed van niet, sorry.

Groetjs

Iemand nog meer tips?

Nee sorry, dat kan volgens mij niet.

 

Alleen onder de douche, met een beetje zeep, gaat prima. Zorg alleen dat je kontgat van tevore leeg en soort van schoon is

Nee sorry, dat kan volgens mij niet.

 

Alleen onder de douche, met een beetje zeep, gaat prima. Zorg alleen dat je kontgat van tevore leeg en soort van schoon is

Hoe moet dat dan? Kan ik niks beschadigen dan ?

Hi Thom53 en iedereen,

 

ik snap dat niet iedereen het fijn vindt om met hun vinger in hun eigen of iemand anders kontgaatje te gaan. Daarom heb ik wat tips voor je:

 

- begin quote

Tips om vingeren schoon en veilig te houden:

  • Knip je nagels kort en glad (door ze bijvoorbeeld te vijlen), zodat je de binnenkant van de anus en darmen niet beschadigt door scherpe nagels
  • Was je vingers en nagelriemen goed na afloop en/of voordat je iemand anders vingert
  • Doe een (non-)latex handschoen om als je niet in aanraking wilt komen met ontlasting. Hiervoor zijn ook vingercondooms te koop

- einde quote

Bron: https://mantotman.nl/nl/alles-over-mannenseks/seks-de-praktijk/sekstechnieken/vingeren

in het artikel staat veel meer info dan ik gequote heb, dus lees alles via de link.

 

Ook vroeg iemand zich af of je de prostaat uitwendig kan stimuleren:

 

- begin quote

Prostaat masseren

Uitwendig

Een prostaatmassage kan inwendig of uitwendig gebeuren. Bij een uitwendige prostaatmassage wordt zachtjes druk uitgeoefend op het perineum, waarbij eventueel ook de anus gestreeld kan worden. Het zachtjes met de vingers masseren van dit perineum, eventueel met massage-olie, kan als ontspannend en aangenaam ervaren worden. Toch is de opwinding die met deze uitwendige massage gepaard kan gaan niet te vergelijken met de sensaties van een inwendige stimulatie van de prostaat.
 

Inwendig

Bij een inwendige prostaatmassage wordt de prostaat rechtstreeks gestimuleerd. Hierbij moet de nodige voorzichtigheid in acht genomen worden vermits het om een gevoelige en kwetsbare klier gaat. Een al te hardhandige massage kan schade toebrengen aan de prostaat. Een inwendige massage van de prostaat kan uitgevoerd worden door een arts in het kader van een medische therapie, en dit om problemen aan de prostaat te behandelen. Ook de man zelf of zijn partner kan de prostaat masseren in het kader van de seksuele beleving. Het masseren van de prostaat wordt soms ook wel "prostaat melken" genoemd.

- einde quote

Bron: https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/175768-prostaat-masseren-voordelen-middeltjes-prostaatmassage.html

Ook hier geldt weer dan je via de link veel meer info kunt lezen dan alleen deze quote. Doe er je voordeel mee.

 

Hieronder nog wat algemene info over anus en prostaat:

https://mantotman.nl/nl/alles-over-mannenseks/seks-de-praktijk/ken-je-lichaam/anus-en-prostaat

en over

anaal neuken:

https://mantotman.nl/nl/alles-over-mannenseks/seks-de-praktijk/sekstechnieken/anaal-neuken

 

Als je wilt weten hoe de prostaat eruit ziet, waar die zit en wat de functie is lees dan ff onderstaand artikeltje:

https://www.prostaat.nl/anatomie-en-functie-van-de-prostaat/

en

https://nl.wikipedia.org/wiki/Prostaat

 

Hier nog wat info over voorvocht. Dat is dus wat anders dan prostaatvocht.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Voorvocht

 

Eigen ervaring:

ok, ik zal nog wat vertellen uit eigen ervaring. Het kan verschillend voelen voor verschillende jongens, maar voor mijzelf vind ik mezelf vingeren minder lekker dan dat een andere jongen (ja sorry, ik doe alleen met andere jongens, maar meisjes kunnen het ook doen bij jongens voor zover het om een vinger of dildo ofzo gaat, piemel niet natuurlijk) mij vingert. Ik heb ergens gelezen dat het net zoiets is als jezelf kietelen. Dat lukt je ook minder goed dan dat een ander je kietelt.

 

Dus het kan wel bij jezelf, maar uit eigen ervaring vind ik het veel geiler als een andere jongen het bij mij doet.

 

Wat ik wel soms doe is vlak voor/bij het klaarkomen (bv als ik mezelf aftrek) dat ik dan uitwendig een beetje druk op mijn perineum (dat staat in het eerste stukje over uitwendige massage van de prostaat helemaal bovenaan mijn reactie uitgelegd.)  Voor als je niet weet wat je perineum is, dat ligt tussen je piemel en poepgaatje om het simpel te zeggen.

 

Als ik seks heb (aftrekken, maar ook bijv. als ik geneukt wordt) dan raak ik opgewonden en krijg dan voorvocht, dat uit m’n piemel loopt.  Bij de één is het een druppeltje of een paar, maar het kan ook (veel) meer zijn. Dat ligt eraan hoe geil je bent en verschilt ook van jongen tot jongen. Voorvocht is dus wat anders dan prostaatvocht. Dat laatste zorgt vooral voor het transport van de zaadcellen.

Het verschilt per jongen nogal hoeveel prostaatvocht die heeft (of kan krijgen als die goed geil is) en bij mij en m'n twin ook kan dat nogal veel zijn. Dat is niet om op te scheppen en het is ook niet altijd zoveel, maar soms kom ik dan klaar alsof ik bijna plas, echt in hele stralen/golven. Maar dat gebeurt alleen als ik langere tijd gestimuleerd wordt. Bij ff snel aftrekken heb ik dat minder of gewoon niet. Dan spuit ik ook wel straaltjes, maar is veel minder in totale hoeveelheid.

Meestal komt er pas veel als ik echt minimaal een half uur of langer seks heb met een andere jongen. Het is me ook wel gebeurt dat ik klaarkwam doordat ik alleen geneukt werd. Dus die andere jongen zat alleen met zijn piemel in mijn kontje en neukte me en raakte mijn piemel niet eens aan vlak voor of op het moment dat ik klaar kwam. Dat is echt gel om mee te maken. Soms is mijn piemel dan niet eens helemaal stijf en toch spuit ik dan.

Dus, anale stimulatie vind ik wel degelijk lekker en een toevoeging op de seks die ik heb met andere jongens.

Om één of andere reden praat ik er niet zo veel over met vrienden, terwijl ik toch heel open ben over seksualiteit. Misschien omdat er vaak een beetje 'raar’over gedaan wordt of lacherig of dat het echt iets zou zijn dat alleen gays doen. Maar ja, het is volgens mij voor hetero's ook wel lekker. misschien niet dat ze dan echt door een andere jongen geneukt worden, maar met een vinger of dildo of een device/speeltje.

Ik snap ook wel dat lang niet iedereen al aan anale seks toe is, maar ik denk dat het bij ons (twin en mij)  zo is gelopen omdat we toen we vanaf ons 13e ruim een jaar samen en tegelijk misbruikt zijn door een aantal iets oudere, maar nog wel minderjarige jongens. Ongeveer alles wat je kunt bedenken moesten we met elkaar en met die jongens (en nog andere jongens)  doen.

We wisten toen al dat we op jongens vielen, want op ons 12e zijn we uit de kast gekomen. Door al die (gedwongen)  seks hebben we meer dan ‘normale’ (lees niet misbruikte) jongens van onze leeftijd ervaringen op gedaan. Later hebben we met vriendjes verder geëxperimenteerd. Dus we snappen wel dat niet iedereen hier al aan toe is en zonder misbruik  hadden wij waarschijnlijk ook nog amper seks gehad, denk ik.

Tot slot, wij hebben ook wel eens met speeltjes geëxperimenteerd  en sommige werken echt heel goed en je komt er super hard van, maar zelf hebben we er het geld niet voor over, want sommige zijn echt best duur. Tot voor kort hadden we verkering en dan konden we het met een echte jongenspiemel doen en dat maakt het op zich al zoveel geiler. Maar ok.

Lang verhaal over een onderwerp waar vaak niet zo uitgebreid over gepraat wordt. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft.

 

Oh ja, voor als jullie anale seks gaan hebben, gebruik dan een condoom, want SOA's en HIV liggen op de loer. Veiligheid voor alles. Je kan dan wel niet zwanger worden als jongen, toch moet je voorzichtig zijn als je echt anaal gaat neuken of je anaal laat neuken door een andere jongen.

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

 

 

Ik zal het waarschijnlijk niet met jongens gaan doen aangezien in hetero ben maar alsnog bedankt voor de tips. Ik denk dat ik het inwendig voorlopig nog niet ga dien maar ik ga misschien dat uitwendige wel proberen

Hi Thom53,

 

snap ik, maar je kunt de meeste dingen (later) ook met een meisje doen, dus kijk maar. 

Hopelijk werkt het uitwendig, misschien is het even uitproberen hoe het het lekkerste voelt.

Succes iig.

 

Groetjes,

M&M's

Reageer