Skip to main content

Mijn vader zei van wel dat je dat kunt zien.. had alleen vandaag geen tijd om te beantwoorden.. 🤔

 

In principe niet, maar het ligt er een beetje aan hoe je vader dat bedoelt.

Als je bijvoorbeeld een jongen bent en na het klaarkomen niet douched ofzo dan kan het zijn dat je blijft lekken, waardoor je onderbroek een beetje vies word, dus daaraan zou je dat bijvoorbeeld kunnen zien, maar je ziet bijvoorbeeld niet aan iemands gezicht of ie net klaargekomen is, (als het goed is)

Voor een meisje durf ik het niet te zeggen, want ik ben er geen, maar ik weet toevallig wel dat je aan een vagina kan zien of de persoon net seks gehad heeft, omdat het dan ‘’open’’ staat.


Ja zo ongeveer zei  mij pa ook.  😜

Ik heb zelf een keer gespot mijn vader had net sex gehad met zijn vriendin. Ik kwam hem toevallig naakt dus tegen in de hal naar de badkamer.  Zijn penis was nog  wat half stijf. En er lekte een lange sliert sperma slijm uit de eikel.

Een ander keer had zijn vriendin net seks gehad  in de slaapkamer met mijn vader ik hoorde het dat ze bezig waren.  Ze wist niet dat ik in de keuken was iets te eten. Ze wou een flesje Spa  water drinken. Ze was dus nog bloot.. Ik merkte dus ook dat er  een open gat wat en wat sperma  in de opening wat  bijna eruit liep.  Dat kwam dus door de penis van mijn vader in haar had gezeten.. penetreren heet dat bij de  seksuele voorlichting dat woordje geleerd. 

Vond het best  geil om  het te zien als twee naakte mensen pas gesekst hebben en je ze  een minuutje erna dus  per ongeluk tegen kwam. 


Reageer