Vraag

kromheid penis

  • 19 October 2019
  • 13 reacties
  • 631 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

 

Ik heb een vraagje voor alle jongens. Ik voel me namelijk best onzeker en weet niet of ik de enige ben. Ik heb namelijk een penis die krom staat. Ik weet dat heel veel jongens een kromme penis hebben maar die van mij raakt mijn buik aan in erectie. De eikel kan dan mijn buik aanraken. Kan ik hier iets tegen doen? Is dit normaal en kan ik hier later seks mee hebben?

 

Groetjes


13 reacties

Oh, ik heb net nog even gekeken en hij raakt net niet mijn buik maar het scheelt niet erg veel.

Badge

Oh, ik heb net nog even gekeken en hij raakt net niet mijn buik maar het scheelt niet erg veel.

is denk gwn normaal :P

Dat is normaal die van mij wijst ook omhoog 

 

Dat is normaal die van mij wijst ook omhoog 

 

Maar hoe erg? Ik lees veel dat het bij mensen maar een beetje is. Hie zit dat bij jou?

 

Bij mij wijst hij richting de buik maar het is normaal want het ligt ook aan de ballen mijn zijn goed van formaat en hangen dus trek ik worden ze zwaarder en hangen ze waardoor mijn penis dus die kromming maakt maar de vorm zelf is als een jonge banaan licht gebogen.

Volgens de dokter niets om me druk over te maken al zegt hij wel niet te plassen met een erectie omdat het opwaarts gaat. Ik zeg wel dat ik een transseksueel meisje ben en vrouwelijke hormonen krijg maar mijn mannelijke hormonen groeien ook want ik heb een penis enkel moet je zien van doet het pijn? Zoja niet normaal of ondervind je seksueel last bv tijdens het vrijen dat het onprettig voelt toch ook best dan een dokter om raad vragen.

Ik heb last maar er is bij mij 1 nadeel die jij niet hebt omdat ik als transgender geen geslachtsoperatie mag ondergaan tot ik 21 ben, ik moet zeker zijn en op 21 zien ze me als officiële volwassene maar jij bent niet transseksueel dus kun jij een operatie ten alle tijden krijgen wat ik niet kan omdat dit voor geslachtsverandering complicaties kan hebben.

Let ook op je voeding want bv roodvlees zoals een steak boost het niveau en hoe groter de hormonen des te harder is de erectie 

Bij mij is het andersom, behoorlijk kromming naar beneden. 

Bij mij naar links… zo zie je maar dat je niet de enige bent ;)

Hoe Anonymous

IK ken een jongen als zijn plasser stijf is nog schuin naar beneden wijst .

En als hij  zijn plasser gewoon recht naar boven houd is er nog een heel grote kromming te zien .

Hij heeft er geen schaamte over er of vragen bij .

Wand ik het het mogen zien .

 

Groetje Timotje

Heyo,

 

Haast niemand heeft een kaarsrechte penis. Wat precies de oorzaak is weet niemand. Ik heb een  site gevonden waar iets wordt uitgelegd over een scheve/ kromme penis, als je graag meer wilt weten kun je het is doorlezen!

 

See ya!

Spookyzx. 

mijn piemel ligt als ie slap is met een boogje over mn ballen wel in het midden, en stijf staat ie tussen recht naar voren en recht omhoog met nog steeds een klein boogje naar "beneden”

heb ik ook

Reputatie 3
Badge +4

Als ie bijna je buik aanraakt zou ik toch naar de huisarts gaan voor de zekerheid..

 

Huisarts???!!?

Reageer