krijgen meisjes ook sperma zo ja waneer als ze vingerd of gewoon mastuberen
Ze kunnen wel klaarkomen en squirten, maar echt een lading sperma produceren kan niet
Mijn vertrouwen in de seksuele voorlichting in hier toch wel redelijk beschadigd. Niet jouw fout, goed dat je het vraagt.
Nee, een meisje kan geen sperma produceren. Dit gebeurt alleen in de testes (zaadballen), het mannelijk geslachtsorgaan. De vrouw heeft dit orgaan niet maar vrouwen hebben in tegenstelling tot mannen weer eicellen.
RandomperSon heeft wel gelijk dat vrouwen ook klaar kunnen komen. Maar dit betekent niet dat daar sperma bij komt kijken. Klaarkomen betekent eigenlijk gewoon het hebben van een orgasme en dat kunnen vrouwen ook.
Een vrouw maakt geen sperma aan omdat ze geen zaadballen heeft
Als meisjes geen sperma kunnen ‘maken', wat komt er dan eigenlijk uit de vagina als ze squirten? Gewoon...spul?
Als meisjes geen sperma kunnen ‘maken', wat komt er dan eigenlijk uit de vagina als ze squirten? Gewoon...spul?
Ik denk urine maar dat weet ik niet zeker...
Het wordt meestal omschreven als een heldere, geurloze vloeistof maar over wat het precies is, zijn een heleboel tegenstrijdige beweringen. De één zegt dat het urine is de ander zegt van niet. In dit artikel en dit artikel geven ze een korte toelichting bij dit onderzoek. Zij claimen dat het niet veel meer is dan (sterk-verdunde) urine. Soms vermengd met wat vloeistof uit de klieren van Skene. Deze wordt soms de vrouwelijke prostaat genoemd.
Mijn vertrouwen in de seksuele voorlichting in hier toch wel redelijk beschadigd. Niet jouw fout, goed dat je het vraagt.
Ik snap u volledig in school wordt er véél te weinig aandacht aan besteed.
Sorry voor off-topic
Dat weeten ze nog niet
o oke voor jullie antwoorden
Ja idd geen sperma want ze hebben geen zaadballen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.