kreunen (jongens)

  • 19 July 2017
  • 7 reacties
  • 2143 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik heb wel eens iets gehoord over jongens die geluid maken tijdens het zoenen.
Is dat echt zo? Ik bedoel wat tevreden geluidjes en gehijg als het er wild aan toegaat is logisch maar echt kreunen...
En tijdens de seks? Er zijn jongens die muisstil zijn maar zijn er ook jongens die wat meer geluid maken.
Wat doen jullie/zijn jullie ervaringen hiermee?

7 reacties

Valt wel mee. Tijdens zoenen zal je waarschijnlijk niet veel jongens horen kreunen. En kwa seks, hangt er van af. Niet alle jongens kreunen erg inderdaad... maar sommige ook weer wel.
Ik heb zereneus geen idee
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Tijdens het zoenen zeer waarschijnlijk niet. Bij seks zal het, net zoals bij meisjes, verschillen.
jongens kruinen over het algemeen niet echt maar stel je bent homo en je hebt dan sex is het vaak wel spannend voor de gene die zijn lul erin steekt dat de andere kruint dat kunnen jongens geil vinden oo kun je kreunen als je vingert of afrekt dat kan je wel eeen geil gevoel geven
Ik kreun vaak
Ik ben een beetje een stil typetje,
Ik kreun namelijk NOOIT ?

Maargoed iedereen moet gewoon zichzelf kunnen zijn vind ik 😛
Badge +3
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik zelf zou kreunen tijdens een zoen, tijdens seks als wij 2 de enigen zijn zou ik het wel doen maar met een meisje hen ik dit nog nooit meegemaakt (ik ben nog maagd) wat ik ben homo???

Reageer