Skip to main content
Vraag

Kortste vragenlijst (2 vragen!) voor mensen die al hebben geneukt

• July 4, 2026
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

RoosjeRood
Forum|alt.badge.img+1

Hoi willen jullie deze hele korte vragenlijst beantwoorden?

PAS OP DAT JE NIET FORUM REGEL 6 OVERTREED! 

• Ben je een jongen of een meisje?
  • Vertel over het moment dat je geneukt hebt. (met wie, waar, hoe ging dat, geil?)

Groetjes,

RoosjeRood 

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 4, 2026

Hey RoosjeRood, ik ben een jongen van 17 en ik zal een leuke ervaring delen.

Vorig jaar was ik samen met een meisje (nu is het dus mn ex), ik was toen 16 en zij was 17. We waren al 9 maanden samen en we gingen voor haar verjaardag een dagje naar centerparcs met ons twee. We hadden een hotelletje gehuurd voor 1 nacht en gingen daarvoor dus gaan zwemmen in centerparcs. Eerst ging het gewoon als gedacht, wat glijbanen doen, bubbelbad enz Maar in zo een golvenbad ofz begon het zo wat intiemer te worden en begon ik haar dus te vingeren. Daarna in de lazy river was er niemand (dat lag ook een beetje afgelegen) deedt ze haar bikinitopje opzij. Toen we klaar waren met zwemmen gingen we ons dus omkleden maarja we waren allebei best wel geil van wat er daar gebeurd was hahaha. Gelukkig had ik in mn rugzak random condooms zitten dus toen gingen we neuken in een kleedhokje. Het was best spannend en geil. Daarna hadden we in de slaapkamer ook nog voorspel en erna hadden we ook nog geneukt. Voor haar verjaardag moest ik haar natuurlijk wel verwennen he hahaha

Hopelijk heb je evenveel genoten van mijn ervaring zoals mij en als je nog vragen hebt mag je die altijd stellen hoor.