Hallo,
Hier een korte vragenlijst,
- mijn penis is slap 13 en stijf 17 cm en omtrek 9,5 cm wat vinden jullie hier van? Wat vind je zelf
- hoe oud ben je 16
- jongen of meisje? Jongen
- hoe groot is je penis slap en stijf? 11 slap 15 stijf
- wat is je cub maat?
- bi, hetro, of gay? Hetro
- Wat vind je lekker om te doen met je zelf me zelf aftetrekken
- waar slaap je in meestal pyjama broek
- welke openbare plekken heb je met je zelf gespeeld school
- ooit betrapt? Zoja waar en door wie nee
- ooit samen met een ander wat gedaan? Nee
- zoja met iemand van het zelfde geslacht? zo nee zou je dat willen? Ik weet niet zeker aan de ene kant wel andere kant hoeft ook niet
- wat hebben jullie samen gedaan
- hoe doe je het op vakantie kwa met je zelf spelen op de wc en dan insta openen en half nude Girls op zoeken
- heb je nog een vraag aan mij of tips? Nopen
-
bedankt voor het invullen
1.mijn penis is slap 13 en stijf 17 cm en omtrek 9,5 cm wat vinden jullie hier van? Gwn goeie
2.hoe oud ben je 16
3.jongen of meisje? Jongen
4. hoe groot is je penis slap en stijf? 13 en 20
5.wat is je cub maat? Nvt
6.bi, hetro, of gay? Hetero
7.Wat vind je lekker om te doen met je zelf . Goeie pagga sessie hebben
8.waar slaap je in . Onderbroek
9.welke openbare plekken heb je met je zelf gespeeld. Niet want ga mij reputatie niet riskeren
10.ooit betrapt? Zoja waar en door wie. Ja door mijn stief nicht
11.ooit samen met een ander wat gedaan? Ja best wel veel
12 zoja met iemand van het zelfde geslacht? zo nee zou je dat willen? Nee bro is beetje nog al vies
13.wat hebben jullie samen gedaan. Zij heeft mij hoofd gegeven op school daarna in weekend gingen we logeren en haar ouders waren niet thuis dus heb we geneukt
14.hoe doe je het op vakantie kwa met je zelf spelen gwn op kamer ik ga tegenwoordig toch met matties en het boeit hun niks
15. heb je nog een vraag aan mij of tips? Doe waar je zin in hebt wel met toestemming en niet te veel zeiken dan worden ze kattig