Vraag

Kopen speeltje bol.com

  • 5 May 2019
  • 4 reacties
  • 1159 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ok, ik ben dus een jongen en ik wil dus binnenkort zo'n masturbator kopen via bol.com.
Ik vroeg mij dus af wat er dan op je rekening komt te staan bij zo'n aankoop.
En hoe zit dat dan met het aannemen van zo'n pakket bij een afhaalpunt, als je gebruikersnaam niet op je echte naam lijkt?
Alvast bedankt voor het lezen.

4 reacties

Er komt te staan dat je geld hebt overgemaakt naar bol.com b.v.

Als je bang bent dat je ouder er achter komen zou je kunnen zeggen dat het school spullen zijn, bijvoorbeeld pennen die iedereen in dr klas heeft. Als ze je niet geloven en ze kijken verder naar de transactie dan zien ze een bestelnummer of zoiets en daarmee kunnen ze zien wat het is maar alleen via jou bol.com account.

De naam wat op het pakket komt te staat (de naam die jij hebt opgegeven bij bol.com) heb je nodig om het pakket op te halen bij een afhaal punt.

Ik hoop dat ik hier mee heb geholpen.
Mvg. Joey
Je kunt ook zo'n cadeaukaart kopen van de primera, dan hoef je niet online te betalen!
Reputatie 2
Badge +2
@Indienanoniem
Waarom zo geheimzinnig doen.. Je ouders begrijpen wel jouw seks behoeften ook speeltjes. Ik kreeg bv van de vader van mijn vriendinnetje een fleshlight kado een soort masturbatie vagina. En meteen gebruikt en hem bedankt.
Niet iedere ouder geeft zijn kinderen zo'n vrije opvoeding dat ze OK zijn met seksspeeltjes voor hun kinderen. Zal er ook van afhangen f hun kind 12 is, of bijvoorbeeld 17.

Op de rekening of pakbon van bol.com zal heus wel staan wat je hebt gekocht. Op je bankrekening zal dat niet zichtbaar zijn, maar je ouders kunnen misschien weer vragen gaan stellen als ze zien dat er een geldbedrag naar Bol is gegaan. Kopen via zo'n anonieme cadeaukaart en laten bezorgen bij een afleverpunt kan misschoen . Hou er wel rekening mee dat al je vorige aankopen zichtbaar zijn in je Bol,com account.
Ophalen zal geen probleem zijn, meestal vragen ze dan wel om je ID.

Ik ben eigenlijk geneigd om te zeggen dat als je anoniem een seksspeeltje wil kopen, dat je dat beter gewoon met cash geld ergens kan gaan kopen.

Reageer