Skip to main content
Vraag

kontvingeren met barbie pop

• November 17, 2020
  • 5 reacties
  • 932 Bekeken

Hallo,

ik ben een jongen van 14 en ik vind het fijn om mezelf te kontvingeren met barbiepoppen van mijn zusje. Ik vind dit zeer vervelend omdat er meestal ook stront aan hangt. Is dit normaal? En heeft iemand tips over hoe ik mijn anus het best schoonmaak?

5 reacties

• November 17, 2020

Heyy

Het lijkt me niet zo veilig om dingen die er niet bedoeld voor zijn in je aars te steken. Dat kan nogal problemen opleveren zoals iets die afbreekt in je kont, iets die vastzit, of verwondingen. Koop best een vibrator ofzo, en als je dat niet durft gewoon je vingers. Alle andere dingen zijn nogal onveilig om in je kont te steken. En ja, er zijn wel meer mensen die zichzelf kontvingeren.

Groetjs

• November 17, 2020

Je kunt je kont schoon spoelen met water. Hiervoor kun je de douchekop tegen je kont zetten zodat er water in gaat dit kun je dan weer eruit persen. De stront gaat dan mee en zo wordt alles schoon van binnen. Check internet op klysma.

• November 17, 2020

ik heb wel is gekontvingerd met een kabouter poppetje van mn oma. ik heb hem niet goed schoongemaakt en toen heb ik hem teruggezet op de tv. toen is het gevonden en heeft mn broertje de schuld gekregen, hij is autistisch en we maken er soms wel is grappen over terwijl hij weet dat ik het heb gedaan. ik heb het een keer gezegd tegen kinderen op zn school(speciaal onderwijs) en toen hebben ze hem in elkaar geslagen ik heb hem toen uitgelachen.  hij is toen erg verdrietig geworden wat wel humoristisch was.

Dus ik raad aan om hem goed schoon te maken en als er iets gebeurt je zusje de schuld te geven.

• November 17, 2020

ik heb wel is gekontvingerd met een kabouter poppetje van mn oma. ik heb hem niet goed schoongemaakt en toen heb ik hem teruggezet op de tv. toen is het gevonden en heeft mn broertje de schuld gekregen, hij is autistisch en we maken er soms wel is grappen over terwijl hij weet dat ik het heb gedaan. ik heb het een keer gezegd tegen kinderen op zn school(speciaal onderwijs) en toen hebben ze hem in elkaar geslagen ik heb hem toen uitgelachen.  hij is toen erg verdrietig geworden wat wel humoristisch was.

Dus ik raad aan om hem goed schoon te maken en als er iets gebeurt je zusje de schuld te geven.

Wat is er met de jeugd gebeurd dat je blijkbaar zo met je broer/zus om kan gaan. 

Even een opsomming: Eerst geef je je jongere broertje de schuld van iets ranzigs wat jij hebt gedaan. Je behandelt hem als iets minderwaardigs omdat hij autisme heeft. Dan ga je leugens verspreiden op zijn school waardoor hij in mekaar word geslagen. En jij vindt dit blijkbaar heel grappig.

Ik snap deze wereld echt niet meer

• November 17, 2020

nou ik zou een shit n mn anus steken zonder dat je het terug kan krijgen uit je reet dus ik denk een plastic zakje om je vinger of een pen en dan “je ding” doen. en nee ik weet zeker dat andere mansen dat ook doen hum hum ik zelf deed het ook een maand geleden hum hum