Vraag

kontvingeren

  • 21 April 2024
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Badge

Hall, ik ben een jongen van 16 en ik vraag me af hoe je kont vingert en hoe je dat het beste doet en welke voorbereidingen je moet doen. En is het wel geil om als jongen te kontvingeren. Tips zijn ook welkom(ook over iets anders).


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey,

 

Ik doe dit soms wel eens. Ik kom er niet door klaar maar het voelt wel lekker. Ik kom vooral klaar door mezelf af te trekken natuurlijk of door mijn prostaat te masseren (plek tussen kontgaatje en balzak). 

Gebruik vooral veel glijmiddel, of speeksel zoals ik, en doe het rustig. Ga er niet meteen met 2 of 3 vingers in, dat gaat ook niet in het begin. Begin met 1 vinger en dan doe je eigenlijk het zelfde dan dat je een meisje vingert.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag! 😍

 

Reputatie 3
Badge +3

hallo

ik had het vandaag nog gedaan ik doe het meestal onder de douche en soms doe ik nog een condoom om me vinger ik vind zelf met 1 vinger beter dan kun je beter bij de prostaat komen had ook 4 geprobeerd lukt wel maar niet echt lekker ofzo het in fijner met 1 vinger en je prostaat masseren ik wil misschien nog een keer een buttplug kopen een kleine dat is ook wel een fijn gevoel hoor ik van anderen lekker gevuld misschien dat iemand die heeft en hier op kan reageren?

 

ik vind kontvingeren opzich wel geil als je met 1 vinger je prostaat masseert en de andere ga je nog aftrekken kom je echt wel hard klaar 

Reageer