Vraag

Kontvingeren

  • 16 August 2018
  • 13 reacties
  • 7991 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 15 en ik probeer mij soms te vingeren in mijn kont. Sommige mensen zeggen dat er een bobbel is ofzo die heel lekker voelt maar die kan ik niet vinden. Hoe kan ik die vinden of zijn mijn fingers niet lang genoeg. Toen ik een geen een oude tandenborstel in mijn kont deed, deed het een beetje pijn toen ik wel diep was.

13 reacties

heyo,
dat dingetje heet de prostaat en hier wat info van het internet erover:

een paar centimeter voorbij de sluitspier, aan de kant van je buik zit een klein, walnootvormig orgaan: de prostaat. De prostaat is één van de gevoeligste plekjes van het mannenlichaam. Door met je vinger te bewegen en lichte druk uit te oefenen stimuleer je de prostaat. Massage van de prostaat is een manier om je orgasme te versterken.

daarnaast ga ik je meteen zeggen die tandenborstel niet gebruiken, alleen je vingers of producten die ervoor gemaakt zijn, anders heb jij de kans dat je straks met een stukje tandenborstel in je kont naar het ziekenhuis moet om het eruit te halen of dat het in je anus gaat ontsteken.

Ronald
Ik denk niet dat het echt aan te raden is om tandeborstels daarvoor te gebruiken.
Vaak zijn ze van hard platic gemaakt, wat niet al te fijn aan zal voelen, maar dat betekent ook dat de randen enigzins scherp zijn.
Je zou altijd nog een product kunnen bestellen dat er geschikt voor is, waardoor je dergelijke risisco's uitsluit.
Ik raak altijd snel in paniek dat ik een stukje tandenborstel in mijn lont heb maar het is al een week geleden en ik voel niet. Voel je dat iets. Ik ben helemaal in paniek
Ik denk dat ik de plek vool maar die is helemaal niet diep en zacht. Het is ook niet supergevoelig volgdens mij maar het voelt wel heel lekker
Dvd
Ik ben niet gay denk dat ik bi ben maar hou niet van kont sex
Heyo, als jij bang ben dat jij een stukje tandenborstel in je blijft elke keer dat je dit heb gedaan, is het dan niet al helemaal beter om ermee te stoppen?
Koop een komkomer en een potje vaseline
Badge +3
Als je alleen zit te kontvingeren zonder af te trekken voelt het denk ik niet heel bijzonder, als je tegelijkertijd aftrekt en daarna klaarkomt tijdens het vingeren voelt het vgm extreem lekker en heb je heel veel sperma
Badge +3
Poepje123 doe jij dat met komkommers? Lijkt me nog best lekker...??
Het lijkt mij onverstandig om groente te gebruiken, of überhaupt dingen die er niet geschikt voor zijn.
Komkommers zijn niet de meest hygiënische voorwerpen, dus die wil je absoluut daar niet hebben....
Ik weet niet of je vraag nog steeds relevant is maar hier mijn antwoord er op. Ik vinger mij zelf ook en ik vind het gewoon geil omdat het ja tog een beetje anders is ofzo dan je gewoon aftrekken. Zelf gebruik ik wel eens een pen of één of meer vingers. Hoeft niet perse diep te gaan ga gewoon tot waar je je prettig voelt. Heb zelf het zelfde dat het een beetje pijn doet als je dieper gaat. Wat je wel kan doen om het makkelijker te maken is je sperma na het klaarkomen gebruiken om wat makkelijker en gevoellozer naar binnen te gaan, mocht je geen glijmiddel hebben zeg maar
Koop een komkomer en een potje vaseline
Dit is al helemaal niet aan te raden om te doen...

Reageer