Skip to main content

Ik ben een jongen 14 jaar en wil kont vingeren voor het eerst proberen ik doe het zelf met een tandenborstel. 

Maar als jullie tips hebben laat het weten dan dankje 

Op jouw leeftijd is het normaal dat je met zulke dingen bezig bent en het wil uitproberen. Een tandenborstel gebruiken is ten eerste niet hygiënisch en het kan ook gevaarlijk zijn want een tandenborstel is daarvoor niet gemaakt. Of doe het met veilige middelen die je online of bij drogisten kan kopen.

Mocht je het toch doen met een tandenborstel, kijk dan goed uit wat je doet en als het pijn doet moet je niet doorgaan. evt. kan je glijmiddel gebruiken.

Beste Anonieme persoon 2007,

Ik ben zelf een jongen van 15 en ik heb zeker wel wat tips voor je anale experimenten. Persoonlijk vind ik het erg belangrijk dat alles hygiënisch blijft. Ik doe dit altijd door te ‘anal douchen.’ Als ik jou was, zou ik dit ook doen. Zoek maar een tutorial op om te kijken hoe je het doet. Het is ook belangrijk om genoeg glijmiddel te gebruiken. Als je dit niet doet, kun je bezeerd raken. Je kunt het gewoon bij de drogist kopen. Als je dit niet durft kun je het natuurlijk altijd bestellen. Wanneer je eenmaal klaar bent voor wat groter geschut, moe je voorzichtig zijn met komkommers, flessen en andere dingen die niet echt bedoeld zijn voor anale inbrengingen. Ik heb er een paar Horror verhalen over gelezen. Je wilt jezelf echt niet in zo'n situatie belanden. Neem tegen die tijd maar gewoon een dildo. 

Hopelijk lukt het allemaal.

Groetjes,

GoblinXXX

Beste Anonieme persoon 2007,

Ik ben zelf een jongen van 15 en ik heb zeker wel wat tips voor je anale experimenten. Persoonlijk vind ik het erg belangrijk dat alles hygiënisch blijft. Ik doe dit altijd door te ‘anal douchen.’ Als ik jou was, zou ik dit ook doen. Zoek maar een tutorial op om te kijken hoe je het doet. Het is ook belangrijk om genoeg glijmiddel te gebruiken. Als je dit niet doet, kun je bezeerd raken. Je kunt het gewoon bij de drogist kopen. Als je dit niet durft kun je het natuurlijk altijd bestellen. Wanneer je eenmaal klaar bent voor wat groter geschut, moe je voorzichtig zijn met komkommers, flessen en andere dingen die niet echt bedoeld zijn voor anale inbrengingen. Ik heb er een paar Horror verhalen over gelezen. Je wilt jezelf echt niet in zo'n situatie belanden. Neem tegen die tijd maar gewoon een dildo. 

Hopelijk lukt het allemaal.

Groetjes,

GoblinXXX

Ik ga zeker eens proberen dankje voor de tip goblin.  

Reageer