Skip to main content
Vraag

kont speeltjes

• May 17, 2026
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hallo ik ben een jongen van 13 en ik vind het leuk om me kont te vingeren maar weet iemand leuke dingen om te gebruiken als soort dildo en weet iemand misschien ook hoe je anoniem dildo’s kunt kopen?

alvast bedankt 

(sorry voor me slechte spelling ik heb dslexie)

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 17, 2026

Hoi ik ben 13 en ook een jonge en doe ook dingen in mijn kont en je kan opbouwen van bijvoorbeeld een tandenborstel en Dan een klein zeepflesjes en dan een grotere en dan groter en groter 

als je aan een dildo wil komen kun een kado kaart zoeken of vragen voor een verjaardag of zo en dan een butt plug of dildo of iets anders kopen op bol.com of zo en dan op een lever punt laten bezorgen en ophalen dat heb ik gisteren gedaan en mijn butt plug komt morgen aan

Louise_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • May 17, 2026

je kan opbouwen van bijvoorbeeld een tandenborstel en Dan een klein zeepflesjes en dan een grotere en dan groter en groter 

@olibom Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Voor correcte informatie verwijzen we je naar Sense.  Normale huishoud objecten zijn niet geschikt voor in je kont, omdat deze erin gezogen kunnen worden en vast kunnen gaan zitten. Het is dus belangrijk dat je een seksspeeltje gebuikt wat gemaakt is voor anale seks, met een brede onderkant!

Louise (De Kindertelefoon)

Goededomme
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 17, 2026

@olibom dat zijn enge adviezen hoor.

Gebeuren veel en vaak ongelukken mee en dan lig je in het ziekenhuis en moeten dokters in je endeldarm en vaak nog dieper in je darm lang zitten te prutsen om die hele winkel veilig uit je kont te halen….

( en je ouders of verzorgers zitten in de wachtkamer...)

Dasz (soms) levensgevaarlijk en je ligt letterlijk Z E E R langdurig op de OK 

voor jan lul met 10 mensen om je heen en met wat pech nemen ze je een paar dagen op omdat je darm beschadigd is .

Soms krijg je tijdelijk een stoma omdat je een tijdje niet normaal mag poepen.

Dasz leuk thuiskomen 😱

Nou dat wil je niet meemaken…en het zijn ook geen stoere verhalen op school.

Louise van de @kindertelefoon heeft dus gelijk .

==

Dus ​@anoniem123456789 : hou het leuk.,lang en lekker en koop het juiste

speelgoed → butt plug of dildo

( koop er voor extra lol een potje vaseline bij )