Vraag

kom te snel klaar

  • 2 August 2019
  • 5 reacties
  • 1675 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik ben een jongen , 14 jaar
Ik trek graag af maar ik kom best snel klaar en ik zou liever langer er mee bezig zijn .
Heeft iemand tips hiervoor ?
Alvast bedankt

5 reacties

Hey,

Ik had dit ook eerst ook. Inmiddels heb ik het niet mee, ik stel mijn zaadlozing namelijk zo lang mogelijk uit. Je kunt je ejaculatie uitstellen doormiddel van verschillende technieken. Hieronder staan er een paar.

Knijptechniek

Je kunt zelf proberen controle over je ejaculatie te krijgen. De eerste is de ‘knijptechniek’. Hiermee voorkom je dat bloed naar je penis stroomt, zodat hij niet stijf kan worden. Je past de knijptechniek toe zodra je het gevoel hebt dat je gaat klaarkomen. Knijp je penis af door je duim en wijsvinger vlak onder de eikel om de penis te leggen. Houd dit twintig seconden vast, zodat je het bloed wegduwt uit de penis, waardoor de erectie wat afneemt en je het orgasme uitstelt. Daarna kun je weer verder gaan met de seks.

Onderbreken

Sowieso kan het onderbreken van de opwinding door even te stoppen met de geslachtsgemeenschap een goede remedie zijn. Zodra je voelt dat je gaat klaarkomen, wissel je van standje, of stop je even helemaal met de seks. Als de opwinding weggeëbd is, pak je de draad weer op. Het is belangrijk om samen met je partner te werken aan het voortijdig klaarkomen. Speel dus open kaart, zodat je je niet hoeft te schamen of er psychisch onder hoeft te lijden.

Condoom

Inmiddels zijn er ook hulpmiddelen op de markt waarmee je het hoogtepunt kunt uitstellen. De doodnormale huis-tuin-en-keuken condoom zorgt er sowieso al voor dat er minder wrijving is tijdens de penetratie, en het pauzeren om een rubbertje om te doen haalt ook al wat opwinding weg. Inmiddels zijn er ook condooms met een verdovende crème op de markt, die je penis tijdelijk een beetje verdooft, waardoor je later klaarkomt.

Medicijnen

Voor de mannen met een biologische aanleg voor vroegtijdig klaarkomen, zijn er medicijnen die helpen bij uitstel van het orgasme. Overleg met je huisarts wat passend is.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Groetjes,

Jack


Bronvermelding: https://www.dokterdokter.nl/gezond-leven/seksualiteit-en-relatie/geniet-langer-stel-je-zaadlozing-uit/item27666

De tekst is aangepast door de Kindertelefoon
Hallo, je komt te snel klaar.
Wat kan je er tegen doen? Ik heb het zelf ook gehad. Wat ik jou aanraad is om wanneer je voelt dat je bijna gaat klaarkomen even te stoppen of in een andere houding te gaan zitten en anders te trekken, langzamer is een goede keus. Stel het uit tot jij wilt klaarkomen! ☺️
Bedankt voor jullie antwoorden !
Ik trek altijd af als ik aan het douchen ben aangezien ik nog samen slaap op de kamer met mijn broer , als ik alleen thuis ben trek ik ook vaak af aangezien ik dan wat langer bezig kan zijn omdat ik in de douche sneller moet doen omdat er anders veel water verloren gaat . Ik ga de volgende keer proberen de tips van livingmyownworld te gebruiken , ik heb gisteren de knijptechiek geprobeerd maar het lukte niet aangezien mijn voorhuid niet helemaal over mijn eikel gaat als hij in erectie is , ik ga dit nog wel een paar keer proberen maar kan je dit mss beter uitleggen ?
Hey,

Als je als jongen last last hebt van te vroeg klaarkomen bij het vrijen, is de knijptechniek één van de oplossingen die je kunt proberen. Vlak voor het punt dat een orgasme niet tegen te houden is, knijp je in de penis en eikel om het bloed uit je penis weg te krijgen. Daardoor neemt je erectie weer een beetje af en voorkom je dat je al klaarkomt. Knijp nooit te hard. Het moet geen pijn doen.

Je kunt ook meer informatie vinden op deze site.

Gr.

Jack

Bron: https://sense.info/nl/seks-abc/k/knijptechniek
fijn dat we je een beetje hebben kunnen helpen! Veel succes nog! 🙂

Reageer