Skip to main content
Vraag

knuffel neuken

• April 21, 2025
  • 17 reacties
  • 2377 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil mijn knuffel neuken maar hoe dan, want ik heb het wel al eens geprobeerd maar toen kwam er allemaal

wol/stof aan m’n penis ,dus hoe moet ik mijn knuffel neuken?

17 reacties

• April 22, 2025

Ik zou het gewoon niet doen. Sorry maar niet verstandig 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 22, 2025

Ben het met ​@Badeend eens, doe maar niet. Hoe erg de verleiding soms is, houd het maar bij masturberen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 25, 2025

@Badeend maar ik wil het gwn effe een keer proberen en als ik het niet lekker vind dan doe ik het toch ook niet meer

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • April 25, 2025

Volgende keer een condoom omdoen?

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 25, 2025

@Lupus  en wat als ik die niet heb?

• April 25, 2025

Minsterman. Ik snap dat je me niet wil geloven. Maar dit is niet handig. Zoek dan een speeltje of zoiets. Maar met een knuffels is niet handig 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 25, 2025

Gebruik anders een natte spons  met een gat erin of een (nat) washandje en daarna in de was doen. Heb ik nooit gedaan maar hoorde er over. Dat is altijd nog beter dan een knuffel. Dat is onhygiënisch en ook niet gezond voor je penis. Groetjes Tover 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • April 25, 2025

@Lupus  en wat als ik die niet heb?

Kopen dan? Je ouders kunnen niet zien wat je gekocht heb. En dan gewoon bij de zelfscan doen

@Tover01 , dacht bijna dat je iemand anders was😂 leuke profiel foto!

Groetjes Lupus 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 26, 2025

@Lupus en wat als ik die niet kan kopen?

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • April 26, 2025

Hoezo kan je die niet kopen dan?

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 29, 2025

@Lupus omdat ik het niet kan want alles wat ik koop met m’n pinpas word gezien door mijn ouders en dan zien ze dat ik een condoom heb gekocht en ik heb geen contant

• April 29, 2025

Daar heb je de magiese pinautomaat voor. En ik blijf er bij dat het niet slim is 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • April 30, 2025

@Lupus omdat ik het niet kan want alles wat ik koop met m’n pinpas word gezien door mijn ouders en dan zien ze dat ik een condoom heb gekocht en ik heb geen contant

@Misterman , 

Alleen waar toch? Dat heb ik ook. Als je ze bijvoorbeeld bij de Albert Heijn koopt, koop dan wat drinken om mee naar huis te nemen, Fanta ofzo en daarna ook condooms. Dan stop je de condooms ergens anders in je tas of (als het past) in je jaszak. 

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 29, 2025

@Lupus ik ben 12 dus hoe kan ik het dan kopen en sorry dat ik pas 3 maanden later reageer

• July 30, 2025

@Misterman  misschien bij een supermarkt met de zelfscan.  Of je doet een boterhamzakje om je piemel of of zo’n wegwerp handschoen. Gaatje in je knuffel en gaan met de 🍌

​ je kunt ook iets maken van een Pringles chipsbus 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 31, 2025

@Lupus ik ben 12 dus hoe kan ik het dan kopen en sorry dat ik pas 3 maanden later reageer

@Misterman , volgensmij verkoopt de Albert Heijn ze voor heel goedkoop. Dan pak je ze, loop je naar de zelfscan en koop je ze. Je ouders zien alleen waar je iets koopt en voor hoeveel geld, niet wat het is

Groetjes Lupus

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 31, 2025

je kan ook met cash betalen