Skip to main content
Vraag

kleren van nicht

• August 6, 2025
  • 5 reacties
  • 1128 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hallo allemaal, ik ben een jongen van 15 en heb op dit moment: 2 bh’s, 2 strings, een plak bh en een Nike legging die allemaal van mijn nicht komen. Ik heb ze allemaal gestolen uit haar kast tijdens een verjaardag daar. Ik vind het fijn om deze kleren te dragen als ik alleen thuis ben. Ik wil alleen graag meer kleren. Ik wil graag een rokje, slipje en een bodysuit. Ik hoop dat zij dit heeft en dat ik het mee kan nemen. Het probleem is alleen dat ik niet weet wanneer we daar weer heer gaan…. Het kan zomaar zijn dat we daar pas over een jaar weer zijn. Ik denk niet dat ik het zolang volhou om te wachten. Heeft iemand tips hoe ik mezelf bezig kan houden of tips om daar sneller heen te gaan. 

Tekst aangepast vanwege forumregel  3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

5 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Misschien kan je zelf ook dingen kopen zonder dat je van je nicht hoeft te stelen?

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 6, 2025

Steel geen kleren van je nicht. Dat zijn haar spullen. Koop het gewoon in de winkel, je hebt je eigen kleren. Vreemd dat je nicht zich nog niet heeft afgevraagd waar haar ondergoed is.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 14, 2025

Ga eens een keertje naar de Kringloopwinkel daar is het meestal goedkoop(er) dan gewone winkels.

(Vraagje, zitten bodysuits lekker? Gewoon vraagje want ik wil het zelf ook eens uitproberen) zo ja welke merk van bodysuit heb je?

groetjes :3

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 15, 2025

Ga gewoon naar een winkel en haal die kleren die je wilt. 

Want als je nog meer daar mee gaat nemen dan valt dat wel op ben ik bang .

Maar zou wel per direct stoppen met stelen van je nicht .

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 15, 2025

(Vraagje, zitten bodysuits lekker? Gewoon vraagje want ik wil het zelf ook eens uitproberen) zo ja welke merk van bodysuit heb je?

Hey, dat weet ik niet want die wil ik graag van haar. Ben hier ook heel benieuwd naar