Vraag

kleine piemel na het sporten

  • 13 February 2020
  • 17 reacties
  • 5751 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zit op voetbal en dan moet je na de wedstrijd of training met het hele team douchen maar altijd als ik gesport heb is mijn piemel gekrompen ofzo ik schaam me hier best wel erg voor hebben jullie dit ook?


17 reacties

Heyy @Anoniempje062 

 

Er is een grote kans dat dit komt door temperatuur. Als het koud is kan je penis en ballen flink wat krimpen, wat een goede zaak is. Zo zorgt je lichaam met kou dat je ballen dicht bij de rest is, zodat hij goed warm blijft om je zaadcellen en dergelijke om temperatuur te houden. Als het warm is werkt dat weer andersom, het kan dan ook een paar graden kouder zijn in je ballen als je het warm hebt. 

Dit gebeurd dus bij iedereen, en je hoeft je er niet echt voor te schamen. Na een tijdje in de warme kleedkamer zullen ze dus weer meer gaan hangen en groeien, en je kan dan douchen. Je kan ook meteen gaan douchen en je zult zien dat het snel weer normaal er bij hangt. 

 

byye,

 

360popescope

Reputatie 5
Badge +5

Met warm water met douchen zou die toch weer de normale lengte moeten hebben?

Met warm water met douchen zou die toch weer de normale lengte moeten hebben?

Nee dus...😔

Ik adviseer om een sliding broekje te halen

Je kan zeggen tegen je ouders dat je die nodigt hebt omdat je andere schaaf plekken krijgt door een sliding te maken op o.a. kunstgras 

Deze houd allee lekker warm bij elkaar en heeft er bij mij voor gezorgd dat mijn penis minder is gekrompen na een wedstrijd/training

In de zomer kan je deze ook gewoon aan trekken zonder te gaan zweten ofzo

Zorg er wel voor dat je de goede maat hebt zodat jr er geen last van hebt want die dingen kunnen nogal aardig strak zitten (tenzij je dat lekker vind😉😂)

Suc6

Reputatie 5
Badge +5

Wat is dan je normale maat en wat als ie gekrompen is?

Wat is dan je normale maat en wat als ie gekrompen is?

Normale maat slap 8 na sporten nooit gemeten denk 4 ofzo

Badge

@Anoniempje062

 

Hey jongen, 

Ik voetbal ook en dit is heel normaal hoor. Als het buiten koud is bv 2 graden en je moet spelen in de winter.. dan krimp je penis en je bakzak met de testikels is hoog opgetrokken. Kan zijn dat als je erna direct naakt bent in de kleedkamer je geslachtsdeel kleiner is wat ingekrompen. Dat is zo bij veel jongens en mannen.

Andersom als het warm weer is in de zomer 25 graden en je traint is je lichaam goed doorbloed ook je penis door bv het zweten. Je pik is slap dan langer en je ballen hangen  laag in jouw zak.

Ook als je masturbeert stroomt er meer bloed door je lichaam en je bent warm door de inspanning van het aftrekken . Je penis is zelfs na de zaadlozing een half uurtje erna nog langer dan normaal zelfs  in slappe toestand. Het duurt namelijk effe dat je geslachtsdeel weer de normale lengte krijgt. 

( aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 9 )

 

Reputatie 1
Badge +1

Ja heb ik ook dus geen zorgen

Ik zit op voetbal en dan moet je na de wedstrijd of training met het hele team douchen maar altijd als ik gesport heb is mijn piemel gekrompen ofzo ik schaam me hier best wel erg voor hebben jullie dit ook?

Ik had dit probleem ook altijd sindskort neem ik gewoon een extra onderbroek mee en douche ik gewoon met mijn onderbroek aan 

 

Reputatie 1
Badge +1

Zelf heb ik het ook, Het komt door de kou

Badge

Hallo 

Ik snap je frustratie.

Mag ik weten hoe groot hij is normaal en wanneer het koud is, dan kan ik een analyse doen.

 

Ps je kan subtiel iemand zijn penis een erectie laten krijgen en hem dan gaan aftrekken dan zal die van jou wel groeien;)

Heb ik ook soms.

Als ik dan echt hard heb gesport is hij 3-4 cm.

Normaal is hij slap: 11-12 cm

Stijf: 16-18 cm

Reputatie 4
Badge +3

Ja dat heb ik ook 2 cm kleine

 

Ik zit nu al 6 jaar op volleybal En ik ben  pas beginnen douch doen ik bij  12 – 14 jaar ging  trainen en mee spelen . Op mijn 12de was mijn plassertje zo als het mijn penis zelf noemde echt nog niet groot . Ik stond bij het douches met mijn gezicht naar de muur gekeerd zo dat ander me mij plassertje niet konden zien . Zorgde er voor wat als ik weer naar de bank ging ander mijn plassetje  niet konden zien . En nu met de corona gaan we niet douches en mogen we maar 15 minuten in kleedruimte en word er niet gedoucht  . Met een penis van 9 cm slap moet ik me niet  schamen denk ik maar

Reputatie 4
Badge +3

Nee voor 9 cm niet

Reputatie 2
Badge +2

Dat is normaal dat heb ik ook altijd echt een minipik na het voetballen.

maar t boeit me niet ik ga gwn douchen.

Reputatie 4
Badge +3

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Maar maken wel uit hoe groot is

Reageer