Vraag

kleine piemel

  • 30 January 2018
  • 4 reacties
  • 570 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 14 jaar en mijn piemel is al sinds 11\12 jaar oud maar 1 cm gegroeid als ie stijf is is dit normaal hij is nu 11 cm stijf en ik ben erg onzeker want wa nou als ik een meisje tegen kom (stel dat) en het wordt iets en we gaan neuken ofzo of ze pijpt me dan is het vet ongemakkelijk want dan is mn piemel fucking klein

4 reacties

Ik fap elke dag wel 1 of 2 keer zou hetkunnen dat je piemel dan minder snel groeit
"Ik fap elke dag wel 1 of 2 keer zou hetkunnen dat je piemel dan minder snel groeit"
Waarschijnlijk niet.

"ik ben erg onzeker"
Als het goed is begint de groei van de penis wat later in de puberteit, dus dat zou nog kunnen komen.
Hoeveel je masturbeert heeft geen invloed op de groei van de penis.
Hou er rekening mee dat de lengte van de penis bij iedere jongen/man anders is, en dat de leeftijd dat de penis gaat groeien ook anders is. Misschien komt bij jou die groeifase later, maak je daar geen zorgen over.
Schaam je er in elk geval vooral niet voor; vrouwen geven niet héél veel om de lengte 😉
Zal misschien even tegen vallen maar ik vind het toch het belangrijkst dat een vent weet hoe die je goed verwennen kan. Heb je echt niet een grote piemel voor nodig.

Reageer