Ik ben 15, en ik ben erg onzeker over mijn penis. Hij is slap 4-5cm of zelfs 3 en stijf is ie 12-13,5cm lang. Ik ben hier onzeker over aangezien ik een vriendin heb. En ja… je weet wat ik bedoel! Maar dan nog iets, mijn penis wijst ook naar mijn navel (dus redelijk krom omhoog), moet ik mij hier zorgen over maken? Alvast bedankt!
Hii! Het kan zijn dat jij daar natuurlijk onzeker over bent en dat dan ik best begrijpen maar je kan er niet veel doen. Je kan het beste het accepteren want je kan er niet zomaar voorzorgen dat je penis langer wordt.
Groetjes Anoniem.
hoi,ik ben 16 en heb hetzelfde als jij ook 13 stijf en omhoog wijzen ma dit is niet erg, mijn vriendin vind het gewoon perfect dus ja en ze zegt ook dat ze liever een dikke heeft dan een lange hahaha.
Hey,
is helemaal niks mis mee. Je penis groeit nog door en dit zijn eigenlijk bijna precies de gemiddelde lengtes van een man.
-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-
Ik heb like 18 cm en ik ben pas bijna 15, dus hij gaat echt nog wel doorgroeien, misschien is het ook zo dat je niet goed meet. Je moet de liniaal echt tegen dat bot aan duwen waar je penis vast zit aan je lichaam
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.