Skip to main content

Hallo! 

Ik ben 15 jaar en ik ben heel erg onzeker over mijn penis lengte. Ik wil graag mijn ding doen met mijn vriendin maar ik ben te bang dat mijn penis te klein is. (slap 6 cm en stijf 11 cm). Ik ben daar zo onzeker over dat ik gewoon begin te huilen om eerlijk te zijn. Zou ik misschien advies mogen hebben?

Groetjes.

Het is helemaal niet klein, en daarentegen lengte maakt niet uit. Ik ben 14 en heb 8cm/13cm maar jouw lengtes zijn helemaal niet raar. Zit je al in de puberteit en hoe lang ben je?


Ik zit al in de puberteit, heb schaamhaar overal, en ik ben 1.66 meter


Je bent niet zo groot dus je moet je niet zo zorgen maken, komt goed


-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Is er ook een manier om te weten hoe groot je wordt en hoe groot je penis wordt??


Heyy

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Is er ook een manier om te weten hoe groot je wordt en hoe groot je penis wordt??


Je kunt bij je huisarts laten uitlezen hoe lang je wordt.( Heeft te maken met plaats die er nog is in bepaalde groeischijven noemt het vgm.)

Hoelang je penis wordt is moeilijker te bepalen. Misschien groeit je penis wel nog hoor, dat is moeilijk te zeggen.

groetjs


Heyy, ik denk dat als je vriendin echt van je houd dat dit absoluut geen probleem moet zijn! ( volgens mij is het ook een gemiddelde lengte) ik kan natuurlijk niet voor elk meisje spreken maar heel veel meisjes geven absoluut niet om lengte ;))


 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Hoi Bryantje

 

het valt wel mee hoe klein die is. 


het maakt niet uit ik heb ook niet zo een grote en ben 13 (8 slap en 12 stijf)


Zelf ben ik 15 en heb een pik van 18cm als ie stijf is


Reageer