Vraag

Kleine penis

  • 27 April 2019
  • 4 reacties
  • 317 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben Chris 13 jaar en ik heb ene penis lengte stijf van maar 6/8 cm, Ik prik Groeihormonen en ben zelf ook niet zo groot, ongeveer 1.50. Ik heb wel sperma, ik work in augustus 14, kan iemand mij helpen? Is mij. Penis lengte wel normaal voor mijn leeftijd?

4 reacties

normaal is moelijk te zeggen.

ik ben 14 en een half of zo en heb een lengte stijf van 16 cm maar als je sowieso al kleiner bent is het niet raar dat je ook een wat kleinere penis hebt. ook is bij de een zijn penis groter dan bij de andere.

ik zou me er niet te druk om maken. het maakt niet uit of je penis groot of klein is en hij kan zomaar nog gaan groeien.
Mijn vriendin pijpt mij wel elke dag maar ja
volgens mij wordt je penis door pijpen niet langer maar... je zou het kunnen opzoeken op internet
Reputatie 7
Badge +3

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Reageer