Kleine penis

  • 21 August 2018
  • 7 reacties
  • 388 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een jongen van 15 en ik heb vindt ik zelf een hele kleine penis ik schaam me er ook erg voor
Slap: 5 cm
Stijf 7cm
Wat moet ik doen en kan ik zo wel neuken

7 reacties

Onder de 8 cm is volgensmij een micropenis maar je hebt nog veel jaren om te groeien
Ik zou gewoon afwachten tot je wat ouder bent, de een heeft een volgroeide penis op zijn twaalfde, maar er zijn ook echt wel mensen die pas op hun 21e een volgroeide penis hebben. Ik zou je dus niet zo'n zorgen maken. Ik dacht een jaar geleden hetzelfde (toen was ik 14, nu 15). En inmiddels heb ik een soort 'groeispurt' gehad denk ik
Natuurlijk kan je zo neuken er zijn vele meisjes of jongens (ik weet niet op wat je valt) die het liever met een kleine penis doen dus Don't worry
Het is misschien wat klein nu maar bij de ene groeit het later pas heel veel dus je moet gewoon ff afwachten
Je piemel kan groeien tot je 18e dus no worries. Wat Jeremy zei over micropenis is volgens mij niet waar.
Je moet je echt geen zorgen maken daarover man
Je hebt , zoals al gezegd was, nog redelijk wat jaren waarin het kan groeien.
Daarnaast kun je altijd nog zogenaamde sleeves kopen om jouw partner extra te plezieren.
Aangezien de vagina van een volwassen vrouw gemiddeld 9 centimeter diep is, is er geen probleem. Zeker niet als je penis nog gaat groeien

Reageer