Skip to main content
Vraag

Kleine borsten (vraag aan jongens)

• September 28, 2025
  • 11 reacties
  • 677 Bekeken

Anoniemmemeid
Forum|alt.badge.img+1

Heyyy ik ben 15 jaar maar ik ben suuuper plat ik heb een 75A en mn tepels zijn nog niet volgroeid, ze zijn ook roos wtf!!! knappen jongens daar op af? ik ben dun en heb bijna geen vormen maar met mn gezicht is eerlijk gezegd niet veel mis ik ben blond kheb blauwe ogen en geen misvormingen ofzo lol. 

Ik ben gewoon bang dat als ik een lief heb dat als die aan mn borsten wilt zitten heel teleurgesteld gaat zijn. kus kus xx hypersexueletrien

11 reacties

• Net nieuw
  • September 28, 2025

Hi!

Ik als jongen heb hier echt geen enkel probleem mee hoor! En ik denk dat elke jongen die écht van iemand houdt niet zal letten op het figuur van diegene. Dus maak je geen zorgen hoor!

Alexander01
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 28, 2025

Voor mijn zou het niets uit maken als je geen tieten hebt maar da is anders bij elke jongen mijn lijst van wat moet een meisje hebben is 

1 een mooie gezicht 

2 goeie persoonlijkheden 

3 een goeie karakter 

4 moet lief zijn 

En 5 lichaam 

Met vriendelijke groeten  alexander

Anoniemmemeid
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 28, 2025

Onnodige quotes verwijderd

dankjeee hahaa stelt me gerust 

Anoniemmemeid
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 28, 2025

Onnodige quotes verwijderd

oefff ben ik blij ommm dankje x

Forum|alt.badge.img+3

Als iemand mij zou vragen om mijn vriendin te worden zou ik haar niet afwijzen vanwege haar borstgrote. Eerlijk gezehd boeit dat bij mij helemaal niks. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 28, 2025

Ik heb heel wat vrienden die jongens zijn en zeggen dat ze mij (36c) al aan de wat grotere kan vinden dus jij hebt heel veel kans

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 28, 2025

Hey! Ah dat maakt echt helemaal niet uit hoor! Ik zou daar zeker niet op afknappen. Niemand, ikzelf ook niet, heeft een zogenaamd perfect lijf en dat is juist leuk en prima. Geen zorgen maken,  je bent helemaal goed en je prins is vast al onderweg 😉🥰 veel liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 29, 2025

Maak je maar niet druk ​@Anoniemmemeid 

Er zijn genoeg jongens die het helemaal niks uit maakt of zelfs kleine borsten mooier vinden! Ik zelf vind kleine borsten erg sexy en veel mooier dan hele grote.

En als een leuke jongen je afwijst vanwege je kleine borsten is hij te kortzichtig en niet goed genoeg voor je. Het gaat om veel meer dan alleen je borsten hoor.

Xxx Super

• September 29, 2025

@Anoniemmemeid  maakt toch helemaal niks uit joh. Mijn vriendin is dan nog wel wat jonger maar misschien een rare vergelijking maar haar borsten kun je vergelijken met een dopje van een kleine waterfles en misschien nog iets kleiner. Zo zijn hier ook jongens van 12/13/14 jaar die zeggen dat ze een slappe hebben van 25 cm dat moet je ook niet geloven. Jij bent gewoon wat later. En ik zou echt kunnen genieten van jou borsten net zoals ik bij m’n vriendin doe 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • September 29, 2025

Hey, maak je geen zorgen! Een goeie vriend die geeft om jou, niet om je borsten. Uiteraard mag hij borsten leuk vinden, maar wat ik probeer te zeggen is dat hij om jouzelf zou moeten geven, en niet alleen maar om je borsten! 

Groetjes Lupus

Anoniemmemeid
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 5, 2025

Hey! Ah dat maakt echt helemaal niet uit hoor! Ik zou daar zeker niet op afknappen. Niemand, ikzelf ook niet, heeft een zogenaamd perfect lijf en dat is juist leuk en prima. Geen zorgen maken,  je bent helemaal goed en je prins is vast al onderweg 😉🥰 veel liefs, Tover xxx

dankjeee deze reacties maken me zo blij