Vraag

KLEIN probleem

  • 25 February 2018
  • 14 reacties
  • 751 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een heel klein probeel ik ben 15 jaar en mijn ballen zijn heel erg klein ze zijn nog niet eens gegroeid het is nog steeds een strakke zak.
Al mijn vrienden die ik zie met omkleden hebben allemaal een gigantische gevulde onderbroek en als je dan naar mij kijkt zie je 2 kleien erwtjes heeft iemand misschien een idee hoe je je ballen kan laten groeien

14 reacties

Hee JORISS,
15 jaar is nog de leeftijd waar je enorme verschillen kunt zien onder jongens.
Je moet even aanvaarden dat je wat later bent met je ontwikkeling. Daar kan jij niks aan doen! Met een jaar ben jij ook groot gegroeid! Je kan aannemen dat het net zo groot gaat worden als bij je vader!
Je kan misschien je ballen iets meer strelen, en natuurlijk ook klaarkomen! Verder is er niets dat je kan doen als afwachten.
Plezier met het aftrekken!

In je andere bijdrage zeg je dat je een piel van 19 cm hebt. Daarmee vul je een onderbroekje behoorlijk vol! Het lijkt me dat je ballen dan ook groot zouden zijn!
Ik ga er dus maar van uit dat dat een grapje was, en dat je dus een kleine piemel hebt. Misschien wil je later nog vertellen hoe dit zit?
Er is niet echt iets dat jij eraan kan doen, dus het is min of meer afwachten.
Waarschijnlijk gebeurt het later nog.
Geduld hebben.. je lichaam veranderd vanzelf bij de een gaat dat sneller dan bij de ander
Ik heb best een grote penis maar mijn ballen zijn heel erg klein waar ik vaak moeite mee geb om dit accepteren. Is het dan normaal dat ik geil word van andere mensen met grote ballen?
Ja dat kan niks mis mee toch
Nou ja ik heb het gevoel dat dat heel erg raar is
Maar heeft iemand nig tips hoe je je ballen kunt laten groeien
Hee, JORISS,
Oké dat kan dat je dan toch kleine ballen hebt, terwijl je pik wat groter is. Maar zien ze er niet kleiner uit, juist omdat je pik wat groter is? Als de pik erg breed is, kan ik me voorstellen dat de ballen er wat kleiner door uitzien, maar het niet zijn!
Heb je al eens echt met een vriend vergeleken? naast elkaar? Het kan best zijn dat je ze alleen zelf klein vind? Je zou het eens aan een vriend kunnen vragen of hij ze ook klein vind?
Ik denk dat de enige manier is om het aandacht te geven is, om ze te laten werken waarvoor ze bedoeld zijn: klaarkomen!
Er zijn geen middelen waarmee je je ballen kan vergroten. En pas op: het zijn gevoelige organen.
Groet je!
Hi Joriss,

heb je wel sperma en als je hebt, sinds hoe lang?

Groetjes,
M&M's
Je kunt ze zelf niet echt laten groeien.
Het zijn geen spieren.
Ja ik heb sperma mijn eerste naate droom was op mijn 13de
Kleine ballen. Lekker boeien. Komt vast wel goed. En jij bent wel een van de enige met kleine ballen. Ben je wat zeldzamer! 🙂
Hi Joriss,

Ik las in een ander topic dat je 185 cm bent en 48 kilo, dus lang en slank en je heb dus ook al puberteitsgroeispurt gehad. Verder is je piemel best groot met 19 cm slap en 23 cm stijf en je hebt ook al sperma sinds je 13e, dus je piemel doet het wel goed, zou ik zeggen. Daar kun je best tevreden mee zijn. Alleen je ballen zijn volgens jou erg klein en je zak is ook nogal strak als je vergelijkt met jongens uit je klas.

Tsja, wat nu.
Heeft de schooldokter wel eens aan je ballen gevoeld en er iets over gezegd?

Ik heb net van alles opgezocht en de dokter vergelijkt je ballen wel eens met een soort kralenketting. Daar zitten kralen van verschillende grootte aan en ze weten ook op welke leeftijd de meeste jongens een bepaalde grootte hebben en dan kunnen ze ook zeggen of je dan kleine, gewone of grote hebt voor je leeftijd. Soms meten ze ook gewoon hoe groot je ballen zijn, dus lengte en breedte.

Heb je dat wel eens gedaan en hoe groot zijn ze dan in cm?

De rechter is meestal iets groter, bij mij is dat ook en bij jou?

Op https://nl.wikipedia.org/wiki/Teelbal kun je van alles lezen over de teelbal en daar staat ook iets over het volume:

- begin quote
Volume
De grootte of volume van een zaadbal verschilt sterk per individu. Om het volume te bepalen wordt meestal gebruikgemaakt van echografie of van orchidometrie. Voor de puberteit is het volume van een menselijke zaadbal ongeveer 1 tot 3 ml. Dit neemt in de puberteit toe tot een volwassen volume van 12-25 mL. De volwassen testikel heeft in de Westerse wereld een volume van gemiddeld 18,6 (SD 4,8 mL). De gemiddelde lengte is 4,6 cm (varieert tussen 3,6 en 5,5 cm) en breedte 2,6 cm (varieert tussen 2,1 en 3,2 cm)[1]
- einde quote

Op deze site staat ook nog wat over de grootte:
https://www.allesoverseks.be/themas/lichaam/penis/hoe-groot-moeten-teelballen-zijn

Trouwens nog iets over je zak, je zegt dat die best strak is, maar dat is die bij mij ook best vaak en soms is die wel slapper en dan kun je mijn ballen soort van apart zien hangen. Heb jij dat nooit dan dat je zak er anders uitziet?

Hoeveel sperma heb je? Hoeveel straaltjes of druppels en hoe ver spuit je of druppelt het eruit?

Ik weet verder ff niks meer.

Groetjes,
M&M’s

Reageer