Vraag

Kleedhokje

  • 7 May 2018
  • 5 reacties
  • 2029 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Is het kleedhokje van een zwembad een geschikte plek om mijn vriendje te pijpen en hij mij te vingeren? Het kan niet bij een van ons thuis. Heeft iemand er ervaring mee?

5 reacties

Hii @DANA123

Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt mij niet erg verstandig om het op die plek te doen. Als je betrapt word kan dat erge gevolgen hebben (denk ik). Misschien is een plek zoals een duingebied handiger, waar je alleen met hem bent.

Ik hoop dat je hier wat aan had?

Mvg, Its YaaBoyyyyy
Een openbare plek lijkt mij niet zo geschikt vanwege het geluid en het feit dat je afhankelijk van het hokje kunt zien dat er meerdere mensen in staan.
Hi Dana123,

Een apart afsluitbaar kleedhokje kan wel, maar je moet wel rekening houden met het geluid dat je maakt, zoals @MensPersoon al zegt.

Dat het openbaar is kan het wel spannender maken, maar het kan er ook voor zorgen dat het je dan misschien juist niet lukt.

Als je onder de deur door kunt kijken en kunt zien hoeveel benen en voeten er in het hokje staan is geen probleem. Dat kun je makkelijk oplossen.

Degene die pijpt of beft kan gewoon op de grond blijven staan en die andere gaat wijdbeens om hem of haar heen staan met haar of zijn voeten op het bankje en dan moet diegene achterover leunen tegen de tegenoverliggende wand t.o.v. het bankje. Dat lukt wel weet ik uit ervaring, bij douchehokjes op vakantieparken werkt dat ook. Doordat je een beetje schuin achterover leunt als die andere je aan het pijpen is, kom je ook niet met je hoofd boven het deurtje of wand uit.

Probeer eerst maar eens als je alleen in het hokje op het bankje gaat staan en achterover tegen de tegenoverliggende wand leunt.

Als je niet slikt (sperma) dan moet je wel ff opletten waar de jongen het heen spuit, het kan dus op de grond druppen en dat hoor je misschien. Beetje afhankelijk van waar de vloer en het hokje van is gemaakt.

Je moet sws natuurlijk alles weer netjes achter laten en sperma en andere dingen (ik heb geen verstand van meisjes die klaarkomen, ik heb het nog nooit gezien en dat wil ik ook wel zo houden) opruimen, dus neem op zijn minst tissues mee. Ontsmettende vloeistof ofzo is ook wel zo netjes. Je zou het zelf ook niet leuk vinden om in iemand anders zijn sperma te staan of zitten.

Er zitten dus wel wat “nadelen” aan, maar dat heb je vaak als je een plekje buiten je eigen kamer zoekt.

Als je echt buiten in de open lucht iets wilt doen is er sws kans dat iemand je ziet, dus houdt daar rekening mee.

Veel plezier en een update is altijd leuk.

Groetjes,
M&M’s
Gwn thuis op een bed lijkt mijn handiger?
Hey,

Als je familie niet thuis is zou ik het gwn daar doen, is toch fijner!

Reageer