Skip to main content
Vraag

klasgenoot willen pijpen

• September 20, 2025
  • 4 reacties
  • 1202 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik vind iemand redelijk knap uit mijn klas en word best geil van hem en zal hem graag willen pijpen alleen hoe moet ik dat vragen wat misschien een klein probleempje kan zijn ik heb niet echt veel contact met hem maar is wel gewoon aardig en hebt het soms ook wel over sexualiteit 

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 20, 2025

Beste wat je kan doen is het vragen als je met hem alleen bent. Zorg ervoor dat je er zeker van bent dat hij dat ook wil en doe het dan privé. Zorg voor je eigen veiligheid ook dat hij niet zijn telefoon bij zich heeft, het gebeurt nog weleens dat mensen stiekem opnemen voor blackmail.

suc6!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 20, 2025

Erg bedankt voor de tips 

Forum|alt.badge.img+1

Beste wat je kan doen is het vragen als je met hem alleen bent. Zorg ervoor dat je er zeker van bent dat hij dat ook wil en doe het dan privé. Zorg voor je eigen veiligheid ook dat hij niet zijn telefoon bij zich heeft, het gebeurt nog weleens dat mensen stiekem opnemen voor blackmail.

suc6!

Ik zou eerst grappen maken over die jij wel eens aftrekken of zo, en dat soort dingen vragen. En dan kun je misschien samen aftrekken. En als het leuk en lekker is dan kun je vragen of het een idee is dat je hem of hij jou kan pijpen. Ik snap wel dat heel eng is! Maar heel veel succes!!!

• October 4, 2025

@Dano69  probeer meer contact met hem te krijgen en vrienden te worden dan ben je al een stap verder. En als je hem beter kent bij elkaar thuis afspreken. En zo steeds een stap verder gaan.  Zo heb ik ook een jongen van sport leren kennen, vaak afspreken met elkaar daarna logeren bij elkaar. Nu doen we eigenlijk alles met elkaar en hebben we ook geen schaamte voor elkaar.

suc6