Skip to main content

klasgenoot gepijpt

• February 5, 2026
  • 4 reacties
  • 886 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

ik ben een jongen van 13 jaar oud

en ik wil iets kwijt ik had vandaag afgesproken met een klasgenoot [13 jaar] en we gingen eerst even gamen op mijn 

PS [playstation] maar hij vond het saai en gingen we iets anders doen en dat was doen durf waarheid en toen had mijn klasgenoot gezegt van ja rare opdrachten zoals ruik aan je soken enz. en toen ging hij iets te ver want ik had doen gekozen en hij trekte mijn broek omlaag en de zijne en toen moest ik hem pijpen ik voel me zo vies en hij zij nog tegen mij van ik ga jou nu pijpen en ik zij nee en toen heb ik hem uit mijn huis gestuurd 

maar mijn vraag is wat moet ik doen want ik voel me vies en raar en ik ben bang dat hij het door gaat vertelen aan mijn klas.

dit is mijn eerste topic ik hoop dat iemand kan helpen en dat het is opgelost dat ik het nu kan loslaten

dit was mijn topic met vriendelijke groeten AnoniemeAR

4 reacties

• Net nieuw
  • February 5, 2026

Ga hier mee naar je ouders want is niet oke wat die heeft gedaan 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 6, 2026

gezien jullie nog best jong zijn zou ik inderdaad wat ​@Anoniem 57 zegt naar je ouders gaan, dit kan je een soort van verkrachten noemen gezien hij seksuele dingen doet zonder toestemming van jou. je zou samen met je ouders eventueel aangifte kunnen doen bij de politie

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • February 6, 2026

Hoi  ​@anoniemeAR,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we, wat vervelend dat je je ook vies voelt door wat er is gebeurd. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 6, 2026

Hoi  ​@anoniemeAR,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we, wat vervelend dat je je ook vies voelt door wat er is gebeurd. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Dankje ik heb al met de kindertelefoon gebeld er over en ik ben wel opgelugt bedank voor de tip Fem met vriendelijke groeten AnoniemAR