Vraag

klaarkomen zonder sperma?

  • 14 August 2021
  • 4 reacties
  • 570 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Praat goed mee
  • 161 reacties

Hallo iedereen, ik ben 12 jaar en over 2 weken 13, vandaag in de middag trok ik mij af na een minuut of 3 voelde ik iets heel lekkers, het voelde een beetje kriebel, trillen idk. Dus ik dacht ik kom klaar alleen er kwam geen sperma uit hoe kan dit?

Gr Zaxy


4 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Het kan zijn dat je nog geen sperma hebt dat had een goeie vriend van me ook.

Is niks gek aan gewoon met tijd wachten en dan komt het wel. En als het je te lang duurt kan je altijd nog langs de huisarts.

Heyy

 

Ten eerste alvast gefeliciteerd met je verjaardag over 2 weken:tada:

 

Het is niet raar dat je geen sperma hebt dat hebben veel jongens van jouw leeftijd nog niet. Dat komt nog wel en daar hoef je je geen zorgen om te maken! En je kan ook best klaarkomen zonder sperma.

 

Eerste zaadlozing

De meeste jongens krijgen hun eerste zaadlozing tussen hun 11e en 16e jaar. Vanaf dat moment ben je geslachtsrijp en kun je een meisje zwanger maken. De eerste zaadlozing van een jongen kan een natte droom zijn, maar dat hoeft niet. Je kunt ook je eerste zaadlozing krijgen als je jezelf aftrekt of als je met iemand vrijt.

Bron: https://sense.info/nl/ontdek-je-lichaam/jongenslichaam/penis-en-balzak/zaadlozing

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 3
Badge +3

dat komt vanzelf wel

Badge

Misschien komt het omdat je 12 jaar oud bent, dan heb je dat meestal nog niet.  De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (2. Ga respectvol met elkaar om.)

Reageer