Skip to main content
Vraag

Klaarkomen zonder aftrekken of speeltjes

• October 28, 2025
  • 8 reacties
  • 647 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hebben jullie tips koe je klaar kunt komen zonder aftetrekken  of speeltjes

je weet wel

8 reacties

• October 29, 2025

@Nebur  er zullen heus wel technieken zijn waarbij dat kan moet je maar even googlen maar is denk ik wel moeilijk en je moet veel oefenen. En anders door een vriend(in) laten doen

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 29, 2025

Als je super geil bent lukt het soms ook om zonder iets te doen klaar te komen, maar dat is best ingewikkeld.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 29, 2025

Ja mij nog niet gelukt 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 29, 2025

Um ik zou dan denken seks want je kan toch niet klaarkomen zonder je penis ook maar aan te raken?

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 29, 2025

Sommige mensen kunnen hands free klaarkomen. Het is mij nog nooit gelukt.

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 30, 2025

Ik zal het even opzoeken want er zijn denk ik wel manieren waarop je kan klaarkomen zonder aftrekken

• October 31, 2025

Ik doe altijd kussen rijden. Dus kussen tussen je benen en dan er bij op rijden! Dat kan prima zonder dat mijn luier uit hoeft en vind ik lekkerder dan vingeren 😅

• November 1, 2025

@Nebur oh ja ​@Anoniemste meisje  bracht me op een idee. Ik weet alleen niet of je al sperma hebt anders moet je een oude kledingstuk ofz gebruiken. Je gaat dan (naakt) op bed liggen op je buik met je stijve omhoog en dan met je heupen rondjes draaien en neukbewegingen maken. Het is misschien even oefenen wat jij het fijnste vind qua bewegingen en houdingen