Skip to main content
Vraag

Klaarkomen valt soms tegen

• November 8, 2025
  • 14 reacties
  • 588 Bekeken

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5

Ok dit is lastig uit te leggen. Heel soms als ik klaarkom valt het orgasme tegen. Er komt dan wel sperma uit alleen niet met het “lekkere” gevoel van klaarkomen. Het gebeurd bv als ik afgeleid word of zo en soms zelfs als ik moet niezen precies tijdens het orgasme. Het voelt dan na afloop alsof ik helemaal niet ben klaargekomen, en dan komt er echt een gevoel van teleurstelling. Herkennen meer jongens dit?

14 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 8, 2025

Hey! Dat komt voor. Bij mij moet alles wel echt rustig zijn en geen kans op gestoord worden enzo. Anders vind ik er ook niks aan, dan denk ik daar aan en dan werkt het niet 🤭. Maar het is niet raar hoor dat je dit af en toe voelt. 

Liefs, Tover xxx

• November 8, 2025

Ja, dat kan je inderdaad ervaren. Vaak gebeurt het bij effe snel masturberen, of "ongeconcentreerd" masturberen. Dat je er niet helemaal bij bent.  Wanneer je destijds neemt, en naar orgasme toe werkt. Zal deze intinsiever zijn.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • November 8, 2025

@Tover01 ok, lukt het dan bij jou helemaal niet? Ik kan dan meestal wel komen maar het voelt dan helemaal niet lekker. Echt alsof je voor niks bezig bent geweest snap je. Zo’n kut gevoel.

@GijsD Ja ok, klinkt logisch. Ik ben best snel afgeleid en soms gebeurt het echt op het moment van het orgasme en dat gevoel is gewoon heel raar.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 8, 2025

@ja_ppie  nee dan lukt er niks. Het is óf fijn of niet bij mij. Ik beheers het nu ook. In het begin anderhalf jaar geleden werd ik er af en toe echt serieus wel eens 'gek' van van die aandrang in mn lijf. Deed ik het soms om van dat gevoel af te zijn steeds. Dat is nu een stuk beter. Heb er ook hier op het forum wel dingen over gelezen van ervaren jongens. Het was geruststellend dat het normaal was. Ik voel nu wel aan dat ik "straks een keer" echt even wil en kan (soms moet).  En dan moet alles wel kloppen. Van een blaffende hond in de verte knap ik  bv al af 🤭

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 8, 2025

Heyy er zijn bepaalde crèmes op de markt die je orgasme beter maken?

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 9, 2025

Hoi ​@ja_ppie  ik herken het wel. Het is echt heel normaal en kan gebeuren. Het is soort van het gevoel dat je wel even wil maar eigenlijk ook weer niet. Meestal is het dan overslaan het beste want het geeft een onprettig teleurgesteld gevoel. Maar soms weet je dat niet vantevoren. Gelukkig komt er weer een volgende keer die fijner voelt 😉

Groetjes liefs Tartan X 

• November 9, 2025

@ja_ppie ​@Tover01 

Het is inderdaad een vaardigheid die je moet beheersen, en ervaring op doen. Net als lopen, fietsen, sporten. In het begin doe je maar wat. Op een gegeven leer je naar je lichaam en gevoel luisteren. Dan gaat het beter. Door het vaker te doen, en hier te lezen. Wordt je handiger. Klaarkomen is "leuk" in het begin. Maar je moet het "intense gevoel" van een orgasme nog leren ontdekken. Ik houd niet van 2-3 keer per dag vlug in het vuistje. Als ik het doe, wil ik genieten en een orgasme beleven. Dus niet afgeleid worden, op de klok kijken, op voetstappen letten. Ik kan mij redelijk afsluiten voor storende geluiden. Maar als ik te afgeleid ben, kan ik beter stoppen. Anders beleef ik zo'n saai klaarkomen.

Dit was een langdradig verhaal, sorry. That's me   :)

• November 9, 2025

@Anoniemmyusa Ja die zijn er gegarandeerd, net zoals pillen etc. Maar je kunt jou geld beter in de collectebus doen. Dan maak  je iemand blij.  Dergelijke producten helpen niet en is pure oplichting...

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 9, 2025

Misschien wat minder vaak doen zodat het geen routine wordt maar een speciale beleving blojft?

Forum|alt.badge.img+1

Hey, ik heb dit soms.ook maar heb de indruk dat als ik het zonder glijmiddel, speeksel of olijfolie doe, dus enkel met m'n hand, dat het dan minder vaak voorkomt, en niet te vaak doen, mijn beredenering is 1 dag tussenlaten, maar dat zal wel bij iedereen anders zijn ;)

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • November 9, 2025

@Tover01 oh, ok. Ja, dat gevoel heb ik soms ook nog, dat het echt “moet”.

@GijsD dan moet ik er ook meer de tijd voor nemen denk ik. ​

@Tartan16 ja true. Alleen overslaan is dan ook moeilijk omdat ik altijd wel echt wil. Een stijve krijgen en zo is geen probleem alleen het afmaken is soms minder. Ik denk dat ik moet leren niet zo snel afgeleid te zijn. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 9, 2025

@ja_ppie ik dacht ook dat het zo is dat als je wat langer niet masturbeert, (bijv. Een week) dat het orgasme fijner is. Maar dat kan ook niet te doen zijn met al die hormonen hè 😉

Liefs, xxx Yusa 😘

• November 9, 2025

@ja_ppie Je kunt het inderdaad uitproberen. Veranderingen kosten tijd, dus heb vooral geduld. 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • November 9, 2025

@Yusa Ja klopt maar ik heb echt wel behoefte om het elke dag te doen😅

@anonymous_2333 ik gebruik alleen een beetje speeksel anders vind ik het net te droog