Vraag

Klaarkomen tijdens gym

  • 9 May 2018
  • 4 reacties
  • 3618 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben klaargekomen toen bij gym op school een lekker meisje per ongeluk mijn piemel aanraakte die was als stijf door haar en toen was haar hand nat en nu wil ze niet meer met me praten

4 reacties

Hi Chillejongen18,

Begrijp ik het goed dat dat meisje aan jouw blote piemel heeft gezeten? Moet haast wel, want hoe kan je haar hand anders nat spuiten of snap ik het niet goed. Gymen jullie bloot op school of hoe kan dit gebeuren dan. Gemengd douchen is ook niet standaard op de meeste scholen, zou ik denken. Misschien kun je het nog een beetje toelichten.

Maar als het voorgaande gebeurd is, dan zou ik zeggen, "boontje komt om haar loontje", dus als ze aan je piemel zit kan ze het verwachten.

Ik lees het wel.

Groetjes,
M&M's
We waren niet naakt maar het is een heel dun broekje en daar kwam het een Klein beetje doorheen
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik heb niet zoveel toe te voegen behalve dat het hier voorvocht betreft en geen sperma..
Hi Chillejongen18,

Oké, bedankt voor je uitleg.

Ja, dat soort dingen kunnen gebeuren.

Ik heb ook wel tijdens het wisselen van een lokaal op school dat andere jongens dan vooral, per ongeluk of misschien wel expres, idk met hun hand tegen mijn piemel aankomen als we in een hele groep de trap oplopen ofzo. Het ene moment loop je en het andere moment sta je stil en voel je een hand op je kruis. Ik krijg daar meestal wel een stijve van, tenminste als ik die andere jongen dan ook leuk vind. Alleen ben ik er nog nooit door klaar gekomen, maar ik kan me voorstellen dat het kan gebeuren als je al geil bent voordat ze je piemel aanraakte.

De vraag is natuurlijk of je bent klaar gekomen of dat het alleen voorvocht is, zoals @Daan denkt en misschien denk ik wel te ver. Daarom is het wel handig als je ons dat kunt vertellen. Ik zat al met mijn geile hoofd te denken dat je wel klaar was gekomen, beetje voorbarig, dus sorry als dat niet zo was. Maar het verhaal blijft verder hetzelfde.

Het is vervelend voor allebei, dat zoiets gebeurt. Enige wat je kunt doen is excuses aanbieden en zeggen dat je het niet expres deed, maar dat jongens in de puberteit nou eenmaal soms van die dingen overkomen en dat je het vervelend voor haar vindt.

Misschien niet gelijk zeggen dat je haar heel erg leuk vindt, want dan denkt ze eerder verkeerd dan goed, denk ik. Dan gaat ze misschien denken dat je op haar zit te geilen en het niet per ongeluk was ofzo, maar ik snap meisjes sws meestal niet hoe ze denken.

Ik zou dus denk ik zeggen dat het me spijt en me er voor schaam, maar dat het mij ook overkomen is en of ze jouw excuses wilt accepteren.

Btw ik word misschien ook wel eens per ongeluk door een meisje in mijn kruis aangeraakt, maar dat “registreer” ik dan niet als opwindend, omdat het een meisje is ofzo. Behalve dan die paar keer dat meisjes expres in onze piemels knepen. Toen werden ze wel stijf 😃. Maar dat was alleen door het lichamelijke, het knijpen en niet omdat het meisjes waren. Jongens kunnen ons opwinden en meisjes niet. Dus, zelfde aanraking kan verschillende gevolgen hebben, iig bij mij en mijn twin dan.

Volgens mij kun je er dus niet echt iets aandoen, behalve excuses maken.

Groetjes 🙂,
M&M’s

Reageer