Klaarkomen tijdens de les

  • 9 October 2023
  • 9 reacties
  • 1313 Bekeken

Badge

Hoi jongens, 

ik vind het zalig om tijdens de les in de klas aan mijn piemel te rukken. Ik spuit dan gewoon in mijn broek want ik draag nooit ondergoed.

Wie rukt ook in de klas? 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties hoor.

 

( tekst aangepast door De Kindertelefoon wegens forumregel 6 )


9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Denk persoonlijk dat dit smerig en walgelijk is.

groetjes

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Marco.13,

In je broek spuiten, sorry hoor maar dat is heel goor!

Dat moet je echt niet in de les doen,  doe het lekker thuis.

Groetjes, @Monkeyboy08

Badge

Hoi, 

ja dat begrijp ik wel een beetje maar ik vind het gewoon keigeil

 

( deel van de tekst verwijderd wegens regel 6 )

Reputatie 7
Badge +9

Doe dat maar thuis. In de klas rukken is strafbaar. Hoewel een klaslokaal niet openbaar is, zijn jouw klasgenoten “nietsvermoedende voorbijgangers”

Seks in het openbaar mag niet

Net als naakt rondlopen, masturberen, of opzettelijk je geslachtsdelen tonen aan nietsvermoedende voorbijgangers. Deze daden vallen onder artikel 239 van het Wetboek van Strafrecht: schennis van de eerbaarheid. Schend je de eerbare burgers in het openbaar, dan riskeer je een flinke boete.

Badge

Ik vind het gewoon lekker en stoer

De andere jongens kijken wel hoor maar ze zeggen niks. Sommige jongens kijken wel een raar naar die vlek.

Het geeft mij een kick om in de les klaar te komen.

 

( teksten samengevoegd door De Kindertelefoon vanwege overzichtelijkheid )

Reputatie 1
Badge

Heb ik ook wel eens gedaan onder m'n trui tijdens film kijken als het klaslokaal verduisterd is. Het opwindende daaraan is dat je niet hard kunt rukken, je hand erg stil moet houden omdat het anders opvalt en absoluut geen geluid mag maken.  Ik deed het daarom met één vinger en dat duurt suuper lang (edgen), er bouwt zich dan een enorme lading op na een tijdje. Maar ALS het moment dan eenmaal daar is... 😅 Zo lekker kom ik eigenlijk nooit als ik thuis alle vrijheid heb om te masturberen. Vooral als het al een paar dagen geleden is. Zeker een tip hoor! 🤭 

 

Reputatie 7
Badge +12

🤔, mag ik het hierbij laten?

Badge

Ik deed alleen in de eerste rukken in de les bij NASK

Reputatie 3
Badge +2

Hoi jongens, 

ik vind het zalig om tijdens de les in de klas aan mijn piemel te rukken. Ik spuit dan gewoon in mijn broek want ik draag nooit ondergoed.

Wie rukt ook in de klas? 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties hoor.

 

( tekst aangepast door De Kindertelefoon wegens forumregel 6 )

Waarom eigenlijk in de klas? Kan je niet wachten tot je thuis komt?

Reageer