Skip to main content
Vraag

klaarkomen terwijl ongesteld

• May 13, 2025
  • 4 reacties
  • 598 Bekeken

hoi stukje stof hier

kan ik klaarkomen of seks/scharen  terwijl ik ongesteld  ben

stukje stof out!

4 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 11, 2025

Volgens mij kan dat wel maar dat ligt aan je zelf maar als je het gaat doen leg dan zeker iets onder je 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 11, 2025

Klaarkomen is geen enkel probleem.  Ik doe het vaak in de douche als ik ongesteld ben.

Scharen met een ander meisje is misschien toch wat minder fris.

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 17, 2025

Misschien dat ze bedoelde dat je je benen kruist en zo probeert klaar te komen. Veel meisjes hebben de neiging hun benen naar elkaar toe te trekken als ze masturberen of opgewonden raken.

Leuk weetje: de beenspieren zijn bij een vrouw sterker om de benen dicht te doen dan uit elkaar te doen. Hoe zou dát nou komen. 😂

Sommige meisjes zijn ook extra opgewonden tijdens hun periode. Als het gaat om masturbatie hoef je het niet te laten, maar zorg wel dat de boel niet vies wordt. De tip van Diana om het onder de douche te doen is denk ik een goeie.

Liefs, xxVera 💋

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey ​@stukjestof! Ja, je kunt zeker klaarkomen en seks/scharen terwijl je ongesteld bent, het is helemaal normaal en kan voor veel mensen juist fijn zijn.

Sommige vinden dat het zelfs helpt tegen krampen en spanning. Het is wel belangrijk om goede hygiëne te bewaren en eventueel een handdoekje te gebruiken, omdat er natuurlijk wat bloed kan zijn. En luister vooral naar wat jij prettig vindt; als je je er niet fijn bij voelt, is het ook helemaal oké om te wachten. Dus ja, het mag allemaal!

xx liefs Wolf 🐺