Skip to main content
Heey ik ben n jongen van 15 jaar,

Soms kom ik klaar tijdens het sporten, ook wel eens op gym!

Het gebeurt alleen soms en ik kan nooit zeker ervan zijn! Soms kom ik zelfs 2x tijdens een training maar meestal gebeurt het niet!

Ik heb dit al vanaf ik 9 jaar was, en rond 11 jaar kreeg ik al sperma! Ik spuit het dan gewoon in mijn broekje.

Ik kan er niks aan doen, het kan gewoon komen als ik bepaalde oefeningen moet doen. Touwklimmen, sit-ups, rekstok oefeningen en gewichtheffen. Soms met hardlopen.

Ik weet niet of andere het merken, ik heb er nooit wat over gehoord. Mijn trainer weet het wel omdat het een keer uitkwam.

Ik hoef me er niet voor te schamen, het schijnt normaal te zijn. Ik heb altijd een extra broekje mee zodat ik kan wisselen als het weer gebeurd!

Het is wel vreemd, want het klaarkomen is keihard en erg lekker en duurt ook langer als bij normaal aftrekken.



Zijn er meer jongens die dit hebben? (meisjes ook?) Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Hebben jullie soms truuks om het te verbergen of laat je het ook, net als ik gewoon gebeuren?
Nope wel vaak stijf bij voetbal en hoopte dat het weg was voor het douchen en ofc hoopte ik dat andere dit hadden ^^ maar dat was lang geleden
nee meisjes hebben hier niks van, net zoals wanneer een jongen naar een naaktfoto kijkt an hij hier geil van worden. Als een meisje naar een naakt foto/ dickpic van een jongen kijkt dan denk ze alleen maar van koe, ja leuk voor je dat je n lul hebt. Dusja.. En dat geld voor alle meisjes haha.



Maar met dat van gym kan ik je niet helpen. maak je geen zorgen komt wel goed!
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon



Heb je wel gelezen waar het over gaat?

Ik snap van jouw antwoord helemaal niks.
nee meisjes hebben hier niks van, net zoals wanneer een jongen naar een naaktfoto kijkt an hij hier geil van worden. Als een meisje naar een naakt foto/ dickpic van een jongen kijkt dan denk ze alleen maar van koe, ja leuk voor je dat je n lul hebt. Dusja.. En dat geld voor alle meisjes haha.



Maar met dat van gym kan ik je niet helpen. maak je geen zorgen komt wel goed!




Beste Hannah,

Meisjes kunnen dit ook hebben. Misschien niet klaarkomen maar wel een lekker gevoel tijdens het touwklimmen bijvoorbeeld.

En meisjes kunnen ook gewoon geil worden van naaktfoto's, dus spreek voor jezelf.

Een meisje is ook gewoon een mens, en jongens zijn ook gewoon mensen, en mensen worden nou eenmaal geil zo nu en dan.

Tenzij je A-sexueel bent maar laten we daar maar geen discussie over gaan voeren, he.

Dus, ik zou inderdaad gewoon een extra gymbroek meenemen, of zeggen dat je naar de wc moet ofzo.

Succes.
Hallo,

Ik kan je misschien wel helpen met een truc om het zo onzichtbaar mogelijk te maken, er bestaat een verband waarmee dat het je urine absorbeert, normaal gezien is het alleen voor het vrouwelijk geslacht maar het bestaat nu ook voor mannen of jongens. Misschien dat je dat kan gebruiken?
Heey allemaal: Fijn dat jullie zo reageren op het onderwerp!

Voor de duidelijkheid,

Tijdens het sporten kunnen je geslachtsorganen zo worden gekieteld dat je ervan klaarkomt.

Ik geloof dat ook meisjes dit kennen.

Het gebeurt alleen lang niet bij ieder mens.



Als het bij mij gebeurt dan denk ik helemaal niet aan seks! Het gaat ergens in mijn lichaam vanzelf. Het komt denk ik door de kracht. En ik kom dan erg heftig klaar!

Ik ben meer bezig om het niet te krijgen: iedere keer weer! Ik ben ook niet gelukkig ermee dat iedereen het kan zien! Dit maakt een ontzettende spanning! De coach heeft het een keer gezien en het gevraagd. Hij zei dat het wel vaker voorkomt en dat ik er niets aan kan doen!

Ik word gedwongen om klaar te komen, soms wel 2x achter elkaar!
Ja, ik heb ook wat je daar beschrijft, waar dat precies aan ligt weet ik niet. Ik kom dan wel 'veel' klaar dus niet alleen tijdens sport of na de gym, maar ook op andere momenten.
Akotov,

Bedoel je ook met 'veel' dat je veel sperma hebt?

Want ik heb juist dan ook veel zaad. Het klaarkome is dan ook veel harder!
@Questioninmyhad,

Nee, dat verband is niks!

Ik moet sporten in Tights of Singlets, van die heel strakke broekjes waar je alles in ziet! Op gym een kort broekje.

Het enige dat ik doe om het n beetje te verbergen is een zwart broekje aan te trekken als ik train.

Ik moet vaak n rode of blauwe tight dragen
Misschien kan je een condoom omdoen. Het is een idee☺️
Dat is idd een idee!

Ik ga het de volgende keer uitproberen.

Dankje
Het is dan wel weer raar als je na het sporten moet gaan douchen en er zit een condoom om je pik.

Misschien is het een idee om jezelf even af te trekken op het toilet voordat je gaat sporten ?
@MAUS

Dankje voor je antwoord!

Ik ga me zeker niet aftrekken op het toilet! Veel te veel gedoe. Dat haalt me ook helemaal uit de concentratie voor de sport of op gym. En wat als ik daar betrapt word? Nee, ik voel me t beste als ik gewoon normaal kan doen!

Ik geef je helemaal gelijk dat het sporten met een helemaal afgerold condoom om je (slappe) pik niks is. (ik heb dit de eerste x geprobeerd)

Omdat de condoom ook soort van kleeft aan het broekje. Het zit gewoon niet fijn. Maar ik ontdekte iets:

Nee, het is idd heel makkelijk om een condoom af te rollen alleen over mijn eikel! Die is zelf al erg dik. Een beetje van het tuutje platgedrukt om het meeste sperma in op te vangen. De dikke rol blijft goed zitten direkt achter mijn dikke eikelrand! Daarna doe ik mijn voorhuid eroverheen. Niemand ziet er wat van!



Ik heb al 3x zo gesport, maar ik ben alleen nog niet klaargekomen.



Vinden jullie het raar als ik dit zo doe?
Voor MAUS,

Hee,

Ik heb vandaag n proef genomen.

In ons tuinhuis hangt een rekstok. Ik heb me daaraan 50x achter elkaar opgetrokken!

Ik heb de condoom om mn eikel gedaan en mijn voorhuid daar weer over. Ik had alleen een kort gymbroekje aangedaan zoals ik op school draag. Na ruim 30 halen kwam ik klaar!

Mijn broertje(12 jaar) wilde perse zien wat ik daar deed en die heeft me dus zien klaarkomen zonder dat hij het eigenlijk doorhad.

Het werkt geweldig goed en er was niks te zien.

Later (op mn kamer) bleek er wel wat in het broekje te zijn gelekt, maar het meeste zat nog vast in de condoom

Heel veel dank voor je tip!
@ANONIEMPJEEE01

Bedank jou in plaats van MAUS

Wat ben ik suf!

Ik lees alles nog eens na en zie nu dat ik jou moet bedanken!

Heel veel dank voor jouw goeie tip!

Het lekt nu toch nog wel eens door, maar veel minder dan dat ik het bloot in mijn broekje spuit!

Ik weet nog niet hoe het gaat als ik een strakke tights draag! Maar de piemel is wel nog iets dikker te zien! Ik zal het nog eens uitproberen.



Ik voel me al een stuk zekerder.

DANKJE!!!!!
Hi,

Het is al weer een tijd verder, en ik ben al weer een paar keer klaargekomen tijdens de trainingen.

Het beste wat hielp is een keer er goed over gesproken met nm trainer.

Hij vertelde dat het soms voorkomt bij jongens en dat het niet erg is als het gebeurt!

Ik kan gewoon een schoon broekje aantrekken als het moet.

De truuk met de condoom werkt ook heel goed, maar liever draag ik het niet.

M12G
Ik heb dat ook!
Ik schaam me er gelukkig niet meer zo voor. Schaam jij je, ANONIEMMEISJEMETPROBLEMEN ?
Ja, ik eigenlijk wel... Je ziet het niet tijdens gym, maar als ik schoon ondergoed aan heb gedaan kunnen je ouders een vlek zien 😞
Ik schaam me toch wel als ik het tijdens een worstelwedstrijd heb. (gelukkig komt het niet veel voor)

Je mag een dag voor de wedstrijden niet klaarkomen! Soms trek ik een condoom om.

Het komt van binnenuit mijn lichaam, door de kracht, en het is niet omdat ik me tegen de andere jongen opvrijf. Het schijnt wel vaker voor te komen.

Over de vlekken in broekjes enzo hoef ik me niet te schamen. Mijn ouders weten dat.

Ik kan er niet veel aan doen!
Hi,

Ik kom er juist achter dat het een SPORTORGASME heet.

In het Engels een COREGASM

Wahaha
Hoi M12G ik zag wat verder naar boven dat het beschamend is omdat "Iedereen het kan zien"? Hoe dan? Wat is er dan te zien?? (Dit was nog voordat je een condoom gebruikte)
@Nederland2005,

Als je een orgasme krijgt tijdens het sporten, dan krijg je ineens de extra belevenis dat je klaarkomt!

Dat gevoel komt ineens sterk omhoog terwijl je ook bezig bent de sport te doen!

Ik schaam me dan omdat ik denk dat aderen het aan je gedrag kunnen zien dat je klaarkomt.



Ik moet dan spuiten in mijn sportkleren. Dat kan niet anders! Dan kunnen anderen een natte plek gaan zien of er zit later een vlek of vlekken binnen aan je broekje!



Ik schaam me toch steeds als het gebeurt! (gelukkig heb ik dat niet meer zo vaak)

Yo!
Dankjewel M12G voor je uitleg!

Weten je klas genoten dat je een grotere prostaat hebt en dat jij ver kan spuiten en dit tot zo'n 5 x achter elkaar kan doen? Het lijkt me best moeilijk om te vertellen maar misschien ook wel nodig?
@Nederland2005,

Ja, ze weten alleen maar dat ik het wel eens meerdere keren achter elkaar kan doen! (Ik spuit dan niet elke keer zoveel hoor! 4de en 5e keer zijn echt veel minder, maar bij elkaar is het toch een hele boel sperma!) Regelmatig haal ik wel de 3 x. Het is voor mij wel echt vet als dit gebeurt!

Echt maar enkele vrienden weten dat ik soms erg ver spuit! Maar dat zijn eigenlijk geen schoolvrienden. De vriendjes van de basisschool wisten dat wel! (ik was toen een beetje stom bezig....) De meeste jongens geloven het ook niet dat ik soms meerdere keren kan! Ik wordt dan voor leugenaar uitgemaakt. De meeste jongens kunnen (en kennen) dit niet. Ze kennen ook het gevoel niet. Het is daarom dus lastig om over te praten.



Onder het sporten komt het meestal maar 1x. (maar als de beweging doorzet ben ik wel eens 2x achter elkaar gekomen)

Ik heb er wel over gesproken met enkele maatjes van sporten en natuurlijk met de trainer! Dat kwam eens zo uit. Dat was best moeilijk, ja. Ik doe een vechtsport en dan kan ik het soms echt niet helpen dat het gebeurt! En ik weet gelukkig dat dit ook andere jongens overkomt. Het is meestal een hevige ervaring.

Ook heb ik het moeten zeggen aan mijn leraar L.O.

Maar daarna heb ik geen problemen gehad. Ik kan altijd het natte broekje wisselen als het is gebeurd. Volgend jaar doe ik examen en dan ben ik van school af!

Reageer