Skip to main content
Vraag

Klaarkomen of niet?

• August 17, 2017
  • 29 reacties
  • 1409 Bekeken

Hoi, ik ruk elke dag en ik weet niet of ik dan klaarkom want meestal na een paar seconden krijg ik een heel lekker gevoel ik weet niet of dat klaarkomen is en dan komt er meestal ook doorzichtig spul uit (volgens mij sperma) maar in denk dat dat klaarkomen is weet niet zeker maar ik denk niet dat het normaal is om naar een paar seconden rukken al klaar komt dus hier zijn de vragen!

Is het klaarkomen of iets anders?
Als ja
Is het normaal dat je zo snel klaarkomt?

29 reacties

• August 17, 2017
Na 50 seconden kom ik al klaar (volgensmij)

• August 17, 2017
is dat niet heel snel?

• August 17, 2017
Dat weet ik dus niet maar is het nou klaarkomen of een random lekker gevoel wat ik altijd krijg als ik ga rukken?

• August 17, 2017
En wat gebeurt er als je na dat lekkere gevoel door blijft rukken. Ga je dan nog sperma spuiten?

• August 17, 2017
Als ik na dat gevoel door blijf rukken dan is het niet meer lekker en dan stop ik automatisch en dan wacht ik tot ie weer hard word!!!

• August 17, 2017
Eigenlijk is die dan nog hard maar ik stop automatisch me rukken want dan kan ik ff niet meer ofzo naa dat gevoel dan komt volgensmij want ik altijd automatisch mijn lucht in hou als ik ruk en als ik dat gevoel krijg stop ik en dan moet ik ff bijkomen!

• August 17, 2017
Het is best snel maar als je spuit ja dan kom je klaar

• August 17, 2017
Maar soms komt er niks uit!

• August 17, 2017
ja dat klinkt wel als klaarkomen. Zelf vind ik het na het spuiten wel lekker om dan nog voorzichtig een beetje m'n velletje op en neer te blijven doen, dat voelt goed als ik maar niet te snel ga trekken dan.
Ik dacht eerst dat het gwn geil (voorvocht) was bij jou wat er uitkomt, als je net aan het rukken bent,, maar als het daarna niet meer zo lekker voelt zal het denk ik wel klaarkomen zijn

• August 17, 2017
Dat doe ik trouwens ook naa het klaarkomen maar dan heel sloom en trouwens je hebt gelijk ii heb net ook gemerkt ? dat ik het altijd heel snel doe misschien moet ik het wat minder snel doen!

• August 17, 2017
soms moet het er gewoon snel uit (dat gevoel heb je vast ook wel eens), maar meestal vind ik het lekkerder en spuit ik meer als het langer duurt, dan komt er eerst steeds geildruppeltjes of soms een klein straaltje voorvocht en dan op het eind spuit de sperma eruit

• August 22, 2017
Bij mij hangt het er vanaf wanneer ik klaarkom soms 2 minuten of langer

• August 22, 2017
Maar moet ik na dat lekkere gevoel nog door gaan?

• August 22, 2017
Je kan doorgaan, als je dat fijn vindt.
Bij veel mensen is de eikel dan te gevoelig om door te gaan.

• August 22, 2017
Ja precies dat heb ik! Maar dan krijg ik misschien sperma toch?

• August 22, 2017
LOL HELDEN

• August 23, 2017
Misschien badboy 13 je kan het proberen ik kan je het niet garanderen dat het lukt jongen

• August 23, 2017
Ik heb het net geprobeerd? maar het is alsof naa dat lekkere gevoel mijn lichaam niet wil dat ik door ga met (snel) rukken maar langzaam rukken kan ook maar dan verlang ik naar dat lekkere gevoel en dan ga ik Speedy? maar ik ga wel nu langzaam proberen daarnaar na een tijdje moet ik wel klaarkomen??

• August 23, 2017
maar je toch al sperma. Ik dacht dat je dat laatst al gezegd had of denk je dat het geen sperma was

• August 23, 2017
Ik weet het niet i krijg namenlijk een lekker gevoel en dan voel ik vocht en als ik dan ruk maakt het van die splash geluiden!

• August 23, 2017
Maar hoe weet je of je gaat klaarkomen want net kreeg ik het gevoel alsof ik moest plassen? Had ik dan door moeten gaan?

• August 23, 2017
nou vlak daarvoor voel je wel, dat als je nog even doorgaat, dat er iets uit gaat komen. Of dat nou als plassen is, whja misschien wel zoiets. Soms stop ik dan even of iig ruk ik zo zachtjes dat ik weet dat ik niet ga spuiten, omdat je dan lekker lang van dat lekkere gevoel in je piemel kan genieten, totdat ik zo geil ben, dat ik denk, nu wil ik gewoon klaarkomen en dan ga ik door met trekken en meestal ook wel wat sneller en dan, ja dan, komen er straaltjes sperma uit en das f*cking geil en lekker. Ik zou gewoon ff doorgaan als het tenminste nog lekker voelt in je piemel en kijken wat er gebeurt, misschien spuit je dan of als je toch nog geen sperma hebt, krijg je dan wel dat klaarkom gevoel. Voel je het wel samentrekken onderin je piemel zo naar boven, dat het een paar keertjes is alsof je er iets uit "perst"

• August 23, 2017
Ik ga nu weer ff uitproberen thnx voor je reactie maar nu heb ik nog steeds het plas gevoel misschien moet ik gwn ff naar de wc ?

• August 23, 2017
Ik vind het echt stom ik wil ook echt sperma spuiten dan lijkt me echt cool maar doe ik iets fout mischien weet jij wat ik moet doen om te spuiten?

• August 23, 2017
ja wel eerst plassen, want als ik moet plassen en dat niet doe en dan toch doorga en klaarkom, kom ik niet zo lekker. succes, ik hoor het wel 🙂