Vraag

Klaarkomen lukt niet

  • 2 June 2021
  • 2 reacties
  • 246 Bekeken

Badge

Hebben jullie tips voor klaarkomen want ik vinger al een tijdje maar het lukt niet om klaar te komen

Ik heb ook meerdere vingers gebruikt

Ik ben een meisje van 13


2 reacties

Heyy

 

Misschien heb je iets aan deze link? Dat is de site Sense. Daar staat veel informatie over hoe klaarkomen werkt en waarom het je misschien niet lukt. Hier is ook nog een link waar tips staan om klaar te komen en over hoe het werkt

 

Even een klein stukje tekst vanaf de site.

Waarom lukt het niet? 

  • Je bent niet opgewonden of je bent gespannen
  • Je bent met je gedachten ergens anders.
  • Je bent bang dat je een raar gezicht trekt of raar geluid maakt
  • Je richt je teveel op het willen klaarkomen
  • Je denkt dat het toch niet gaat lukken
  • Je hebt alcohol gedronken of een andere drugs gebruikt
  • Je gebruikt medicatie tegen hoge bloeddruk, depressie, epilepsie, psychoses, angsten of een te hoog cholesterol
  • Je gebruikt medicatie die hormonen bevatten of andere hormoonpreparaten
  • Je wordt niet op de goede manier aangeraakt
  • Je vertrouwt je partner niet helemaal of je relatie loopt niet lekker

 

5 tips voor klaarkomen 

  1. Ga eerst naar de wc voordat je gaat vrijen. Daarna kun je je beter ontspannen.
  2. Merk je dat je opwinding niet meer verder gaat? Ga juist even door, vaak kom je vlak daarna klaar.
  3. Neem de tijd. Richt je niet op het klaarkomen, maar op alle lekkere dingen die je voelt. Als je van jezelf moet klaarkomen dan gaat het niet lukken.
  4. Als je aan het neuken bent, kies dan een standje waarbij de clitoris en de eikel goed gestimuleerd worden.
  5. Probeer niet tegelijk klaar te komen! Dat lukt bijna niemand.
     

 

Groetjes van mij!

Reputatie 7
Badge +7

Heey! 
wat voor mij altijd helpt;

zorg er voor dat je opgewonden bent voordat je begint (bijvoorbeeld door iets te lezen/kijken). En je zou ook een keer je clit kunnen strelen inplaats van alleen maar vingers in je vagina te steken, je clit is namelijk het gevoeligst en dat zal je dus sneller laten klaar komen. Je moet misschien gewoon nog even blijven oefenen, bij mij lukte het ook niet meteen de eerste keren.

succes!

groetjes,

Amie

Reageer