klaarkomen in voorhuid

  • 11 October 2020
  • 5 reacties
  • 1761 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hey ik ben Mr anoniem, ik ben een jonge van 16 jaar.

 

Als ik aftrek en ik kom klaar doe ik altijd mijn voorhuid er voor. Zo dat het sperma niet in mijn boxershorts komt. Dan laad ik los waneer ik op de wc zit en valt het sperma in de wc. Ik weet niet hoe ik er opgekomen ben om het zo te doen. Maar doen meer jongens dit? Als je wil laat een reactie achter.

 

Gr, Anoniem 


5 reacties

Hi Mr. Anoniem,

 

ok, maar hou je dan na het klaarkomen de hele tijd je voorhuid 'dicht geknepen’ en ga je dan zo snel mogelijk naar de wc om je sperma er uit te laten lopen?

Op zich lijkt me dat best lastig. Als je op je kamer jezelf aan het aftrekken bent en je komt klaar dan moet je daarna dus met je hand in je broek, want ik neem aan dat je niet bloot rond loopt, naar de wc/badkamer lopen om daar je sperma eruit te laten lopen.

Of begrijp ik iets niet goed. Dat je alleen in je voorhuid hoeft te knijpen tijdens het klaarkomen en dat je dan later pas je sperma eruit kan laten lopen?

Als ik me aftrek of iemand anders dat doet, dan vind ik het leuk en opwindend om m'n sperma (en ook van andere jongens) eruit te zien spuiten, maar ook al ben ik klaar gekomen, dan komt er daarna vaak ook nog wel wat sperma uitlopen als ik na het aftrekken m'n onderbroek weer aan doe, ook al zit m'n voorhuid dan weer over m'n eikel.

 

Maar ja, als jij het leuk en lekker vindt is er volgens mij geen probleem. Ik vind het geiler om het eruit te zien spuiten en volgens mij voelt het ook lekkerder als je het eruit laat spuiten, dan als je je voorhuid 'dicht knijpt'. Voelt dat bij jou hetzelfde dan of ook anders?

 

Ik lees het wel en als je nog vragen hebt dan zie ik het wel.

 

 

Groetjes,

M&M's

 

je moet ook wel een moker grote voorhuid hebben als je de hele lading daar in wil houden.

of blokeer je gewoon de uitgang en blijft het dan in je pik. ik snap het niet helemaal denk ik.

ps. ik kan niet eens mijn voorhuid helemaal over mijn eikel krijgen dus voor mij is het ook nog eens onmogenlijk.

Reputatie 5
Badge +3

Ja ik herken het helemaal, op bed ruk ik en als ik kan klaarkom doe ik ook snel de voorhuid er over…

heerlijk gevoel geeft dat!

Reputatie 1
Badge +1

Ik doe het ook zo.

Knijp mijn voorhuid dicht als ik klaar kom de voorhuid rekt wel mee dus de hele lading past erin. Dan loop ik met mijn t-shirt erover snel over de overloop de badkamer in en spoel mijn sperma in de wasbak weg.

Verwijderd door de Kindertelefoon in verband met regel 9.

Reputatie 3
Badge +3

Ik doe het ook zo.

Knijp mijn voorhuid dicht als ik klaar kom de voorhuid rekt wel mee dus de hele lading past erin. Dan loop ik met mijn t-shirt erover snel over de overloop de badkamer in en spoel mijn sperma in de wasbak weg.

Verwijderd door de Kindertelefoon in verband met regel 9.

Thx voor de reactie.

Reageer