Beantwoord

Klaarkomen in slaapzak?!

  • 27 October 2018
  • 8 reacties
  • 5623 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben dus op kamp en op het moment ben ik heel erg aan het geilen op een jongen die in het bed naast me ligt (hij ligt niet tegen mij aan maar het bed staat naast mij). Maar nu wil ik klaarkomen maar kan dat wel in mijn slaapzak of gaat dan het hele gebouw naar sperma stinken? Ik spuit ook best veel. Help want ik wil (onopgemerkt) spuiten!😬😬

Groetjes Thomas02
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 October 2018, 21:54

Bekijk origineel

8 reacties

Is de wc of buiten of de douche een optie?
Kan je niet een paar dagen zonder?
Gewoon doen ik heb het ook al gedaan echt een leuk gevoel ens als iemand wakjer is vraag misschien of hij mee wil doen. Ga naast zijn bed staan (naakt of met een stijve in je onderbroek) en vraag of hij wil meedoen? Zo heb ik dat gedaan toen ik op kamp was
En hoeveel spuit je dan (tot waar op je lichaam) en heb je nog een voorhuid of niet
Kan je niet een paar dagen zonder?
Op dat moment lag er een persoon naast mij waar ik nogal op kon geilen. Dit doende wilde ik klaarkomen in mijn slaapzak maar vroeg ik eerst om advies. Dit lijkt me vrij normaal om te doen. Juist omdat je klaarkomt op een persoon of in sommige gevallen een voorwerp.

En hoeveel spuit je dan (tot waar op je lichaam) en heb je nog een voorhuid of niet
Ik spuit vandaag de dag redelijk veel. Daarom vroeg ik of het een verstandig idee was om mijn slaapzak vol te tanken. En nee, ik heb geen voorhuid meer. Dit inverband met hygiënische redenen.

Groetjes,
Ga misschien naar de wc of doe het op de gang.en in plaats van je slaapzak vol te tanken spuit gewoon op je lichaam en kuis het dan op met het kledingsstuk( onderbroek daar kun je goed op geilen) van de persoon naast jou dat je of he pakt gewoon een doekje..
en hoe is het afgelopen?

ik heb het zelf ook al eens voorgehad en ben toen klaargekomen in men slaapzak, was niet men slimste plan aangezien je de rest van de nacht in je cum moet slapen...

Handigste is een kledingstuk gebruiken of standaard een zakdoekje bijhebben zoals anoniem zegt, vooral de keding van een ander is enorm geil 😉 maar neem dan een kleur waarop je de cum de volgende ochtend niet kunt zien
Badge

Hey ik ben dus op kamp en op het moment ben ik heel erg aan het geilen op een jongen die in het bed naast me ligt (hij ligt niet tegen mij aan maar het bed staat naast mij). Maar nu wil ik klaarkomen maar kan dat wel in mijn slaapzak of gaat dan het hele gebouw naar sperma stinken? Ik spuit ook best veel. Help want ik wil (onopgemerkt) spuiten!😬😬

Groetjes Thomas02

pak een sok

Reageer