klaarkomen in mond of op gezicht?

  • 14 July 2020
  • 5 reacties
  • 6067 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

dit is een vraag voor de meisjes

namelijk of jullie het ok vinden dat een jongen op je gezicht of in je mond klaarkomt

vertel ook je persoonlijke ervaring


5 reacties

me vriend is keer klaar gekomen in me mond toen ik hem pijpte kon wel kotsen  zo vies maar de ene vind hey wel geil ik niet kwa de smaak hij mag wel over me buik en borten klaar komen

Ik moest er eerst ook niets van hebben. Maar heb het, toen mijn vriend er eens over begon, toch eens geprobeerd. Het viel eigenlijk best wel mee, maar je moet ervan houden, heel apart gevoel en per persoon verschillend. Ik vindt het nu best wel geil.

Maar niet iedereen vindt dit nice, dus heb het er gewoon eens met je partner over. Communicatie is key.

 

Groetjess

Hi ik mezelf,

 

ik vind het allebei wel geil als een jongen dat bij mij doet. Ik slik ook wel zijn sperma dan of ik lik het op, want ik vind het ook wel geil als ik zijn sperma uit zijn piemel zie spuiten.

Ik weet dat niet iedereen hier van houdt, dus is het wel handig om het er (al is het kort) van tevoren even over te hebben voordat iemand die dat niet wil eronder zit.

 

Omgekeerd vind ik het ook wel leuk om bij een andere jongen te doen.

Oh ja, ik ben dus een jongen en val ook op jongens, dus ik dacht ik beantwoord 'm, ook maar ff.

 

Groetjes,

M&M's

me vriend is keer klaar gekomen in me mond toen ik hem pijpte kon wel kotsen  zo vies maar de ene vind hey wel geil ik niet kwa de smaak hij mag wel over me buik en borten klaar komen

En als hij niet in je mond maar op je gezicht wilt klaarkomen

mag dat

Zoals je misschien wel begrijpt verschilt het per persoon, ik zou het gewoon goed vragen wat zij zou willen voordat je klaarkomt. Gewoon komen, dat is een no-go, dit moet je communiceren

Reageer